#11

419 28 42
                                    

-Kam nje ide-foli Xhesi dhe ata po e shihnin te gjithe sy e veshe tek ajo.

-He kunate se ti me ato idete e tua njejt si te gjuash me kallash esht se nuk behesh me-tha ai duke qeshur dhe te tjeret pas tij dhe ajo i pa shtrember.

-Ok Kata do te thoja qe te shkonim te jetonim ne vile keto dite se bashku sepse do te argetoheshim teper ama mqs idete e mia jane te kota do te shkojme tek shtepia ime dhe nuk do te jesh vetem dhe as teta Teuta nuk do te kete merak.

Rafaeli nderkohe po hapte syte si poca dhe me nje shikim lutes drejt Xhesit qe te kthente mbas ate qe tha.

-Ne rregull Xhes si te duash une jam dakord per c fare te vendosesh ti dhe po shihte telefonin sepse e ema i kishte cuar mesazh.

-Engjelli im une mberrita je mire ti?Ku do te qendrosh keto dite?

-Jam mire mam.Do te qendroj tek Xhesi dhe tani po largohem sepse kemi dale.Te dua shum dhe te puth fort. Dhe me kaq e mbylli telefonin ndersa ata te tjeret shqyen syte nga habia.

-14 pro ai?Moj motra ime mos te ka rene gje ndonje telebingo ty...

-Jo Xhes ma bleu Rafaeli sepse ma kishte borxh mqs me theu te parin-foli plot krenari e po e shihte ne sy e ai te njejten gje duke bere nje kontakt me njeri tjetrin dhe nuk po shkeputeshin dot.

-Ejani te shkojme sepse po na presim cunat-foli Alois dhe ata se bashku u nisen drejt vendit.

Hyjne brenda dhe aty ishte nje super ambient i madh.Plot me pishina dhe me xhakuzi te ngrohta,femra dhe meshkuj ne pozicione te ndryshem disa duke u puthur,te tjeret duke pire alkol,ndersa te tjeret duke hequr ndonje vize.Per Katen ishte hera e pare qe shihte te tilla gjera,ama nuk kishte asnje ndjesi frike sepse ndihej e mbrojtur nga ata persona qe kishte prane e kete gje e kishte provuar me pare,por me teper e dinte se Rafaeli nuk do lejonte qe asnjehere ti ndodhte gje dhe ia kishte vertetuar me se miri.

Ishte duke ecur deri ne momentin qe kemba i ngec ne disa shishe birre dhe ishte gati te binte por ndjeu nje dore mbas shpine qe e ngriti lart dhe po e shihte.

-Bej kujdes here tjeter prinsessa sepse mund te lendohesh dhe i kapi doren duke ia shtrenguar fort dhe ajo beri te njejten gje dhe do te shkonin tek disa shoke te Rafaelit te cilet ishin se bashku me te dashurat e tyre.

-C fare dreq shoqerie eshte kjo dashuri,nuk i sheh si e ceshtrohne njeri tjetrin keta te dy?foli Xhesi dhe Alois qeshi.

-Shpirti im ata kane rene vrenda me njeri tjetrin sepse duken ama nuk kane guximin ta pranoje asnjeri hapur dhe pse im vella ka ndryshuar dhe po ben gjera qe n ejeten e tij i kishte me nje ❌te madh ama ajo vajze eshte nje engjell ne jeten e tij.

-Keshtu mendon?

-Keshtu eshte jo mendoj une dhe do te vini ne vile me ne keshtu qe do te kene me teper mundesi te kalojne kohe se bashku.

-Kete e mendova qe ne fillim ama thash ta frikesoj pak kunatin sepse i ndryshoi ngjyra e fytyres kur thash per jo dhe ai e puthi ne buze fort dhe me pasion.

Kishin plot 1 ore qe kishin mberritur aty dhe ajo po kenaqej nga te gjitha ato lojrat qe po benin dhe me ato vajzat te cilat i pelqyen jashte mase mbasi ishin te mrekullueshme.

-Ejani ejani sfida me e madhe po vjen do te kemi ndeshjet e njepasnjeshme ne mundje dore-bertiti nje djale i ri dhe te gjithe u afruan drejt nje ringu ku ndodhej nje tavoline ku n ete ishin te thyera shishe xhami dhe copezat ishin te shperndara ne te dyja anet pasi cdo humbesi i cahej dora.

Ndeshjet filluan dhe disa shijonin fitoren dhe disa te tjere vuanin humbjen dhe te carat qe merrnin.Ata qe fitonin vazhdonin me raundet e tjera ndersa humbesit skualifikoheshin.
Deri me tani Rafaeli kishte qendruar ne qetesi dhe do te zhvillohej finalja me e pritur.

-Merre kete i thot duke hequr oren dhe ia vendos tek dora ndersa syzet mbi koken e saj dh e puth lehte tek balli.

-Do ta fitoj vetem per ty prinsessa dhe i peshperit tek veshi dhe cendoset tek tavolina.

-Qe te dy lojtaret ishin forte dhe nuk dorezohej asnjeri por ne nje cast kur ai shihte ate ai i con doren tek xhamat duke ia prere ne disa vende por jo deri ne fund.Menejhere e coi doren dhe po qendronin perseri eikuliber ndersa gjaku rridhte nga dora e tij,lotet e Kates nga syte e saj.

-Forca Raff beje per mua-thot ajo dhe nuk kalojne disa minuta dhe ai cohet nga aty me fitore e ajo vrapon ti hidhet ne qafe e ai e shtrengoi fort e ajo akoma me teper.

-Me more frymen moj-,tha ai duke bere shaka e ajo e pa ne sy te cilet i kishte plot me lot.

-Hej hej c fare ke?

-Dora jote-flet ngadale ajo dhe ia prek lehte dhe shkeput nga kyci i dores shamine dhe ia lidh tek plaga e me pas e shtrengon fort.

-E sheh me mire tani nuk kam gje dhe po qeshte e ajo mbas tij.

-Urime urime u degjuan disa zera mbas tyre dhe ishte cifti.

,-Eja te ikim ne shtepi-thot Xhesi dhe Kata veshi xhaketen e ajo foli perseri.

-Nderova mendje ejani te shkojme tek vila seose kemi cdo gje ne dore dhe kur te duam per me teper dhe i shkeli syrin Rafaelit duke i thene se po i bente nder dhe ai buzeqeshi e pohoi me koke se e kuptoi se c fare i tha.

,-Qe do te kenaqemi kete as qe e vendosi fare ne dyshim une-flet Xhesi duke qeshur dhe ata te tjeret e mbeshteten.

,-Per kete nuk kam dyshime-tha Alois dhe e puthi tek balli..

Hey ja dhe pjesa e 3 per sot.
Shihemi NESER 👋👋👋.

EL REINAWhere stories live. Discover now