#35

281 19 14
                                    


Pse duhej te ndodhnin te gjitha keto pse dhe u ul ne toke duke u bere gjithe balte e duke qare me ngasherima dhe ndjen nje person te vije pas saj me pas erresire...

-E marrin ne krahe ashtu si ishte dhe e vendosin tek sedilja e pasme e makines dhe nisen drejt nje vile e cila ishte madheshtore dhe ne nje vend teper te vecuar.Gjate gjithe kesaj kohe ajo ishte pa ndjenja dhe e lagur nga shiu i cili e kishte bere qull.Ai po e vozite makinen dhe here pas here kthente koken nga ajo e cila po flinte paqesisht dhe me njeren dore po i perkedhelte fytyren e saj e cila ishte e derrmuar nga gjithe ato lote qe tashme kishin arritur te thaheshin.

Sapo mberriten ne vile ai e merr ne krahe dhe roja i cili ndodhej aty tek dera e hap ate ndersa ai hyn dhe drejtohet tek nje dhome teper e madhe dhe e ul ate ne shtrat dhe e puth lehte tek buza.Shkon tek dollapi dhe merr nje bluze te tijen dhe i heq rrobat e lagura e ia vesh ate pa te brendshme dhe pasi nderrohet dhe vete shkon tek ajo e shtrihet aty paqesisht dhe e merr ne krahet e tij dhe e perqafonte e puthte kudo ne koke,qafe dhe buze.

-Me ne fund ne krahet e mi.Sa e kam pritur dicka te tille dhe nuk mund te duroja dot me teper.Jo kur ti qaje dhe drdhje lotet e tua per mua cdo dite.

-Te dua bukuroshja ime dhe 100 jete te kem po prap 100 here do te kthehesha qe ti jetoja me ty kido qe te isha dhe e puth ne balle dhe e lejoi gjumin qe ta merrte nen aromen e saj,pasi i kishte munguar teper keto 2 dite.

Mengjesi erdhi shpejt dhe sapo drita e diellit ra ne dhome ai i hapi syte dhe po e shihte ate te cilen po flinte dhe e ksihte perqafuar fort si nje bebe vogel dhe qeshi e puthi tek hunda.
-Camarrokja ime vogel dhe u cua i la nje puthje tek buza e u largua.

U cua ne mengjes me nje dhimbje koke teper te madhe,syte e skuqur dhe me nje afsh teper te nxehte.Hapi syte me pertese dhe i hodhi neper te gjithe dhomen por nuk njihte azgje dhe i dukej teper e panjohur.Nuk e mbante mend sesi kishte arritur ketu dhe kur u cua e pa se ishte vetem me nje bluze mashkulli,ama ajo arome ishte e njohur per te dhe do e njihte kudo qe te ishte.E mori dhe e vendosi tek hunda dhe menjehere shpertheu ne te qara.

-Rafaelll bertiti me te gjithe fuqine e saj dhe u shemb ne toke duke qare.

-Bej te jete nje enderr,te lutem sikur te zgjohem dhe ai te qendroje prane meje duke me perqafuar dhe me puthur.Do te qendroj prane tij dhe asnjehere nuk do te largohem.Te lutem te lutem-po peshperiste kesaj here sepse fuqite i kishin shteruar dhe fyti kishte filluar ti digjte tashme dhe temperatura po bente te veten.Ishte ftohur sepse kishte qendruar me ore te tera ne mes te shiut e lagur dhe po perballej me pasojat.

Ishte ne kuzhine dhe po pergatiste mengjesin pasi gjumi i kishte dale shpejt dhe i pelqente qe te kujdesej per te,femren e tij te vetmen qe kishte vuajtur gjate gjithe kesaj kohe nga keto ndodhi.Degjoi te bertiturat e saj dhe menjehere ngjitet lart duke pare ate ne nje gjendje teper te keqe dhe me ngadale i afrohet e ajo trembet duke u mbledhur.

-Bukuroshe...i foli lehte e ajo nuk po i kthente pergjigje.

-Jam ne enderr me duket Raff e ai e perqafon fort duke e ndjere ne te gjitha qelizat e trupit.

-Nuk esht enderr bukuroshe jo esht e vertet une jam gjalle dhe nuk ndodhesha tek makina ne ate moment e ajo e perqafon fort duke u hedhur tek krahet e tij.

-Ti je gjalle qenka e vertete.

-Po bukuroshe..

-Faleminderit zot dhe po e puthte gjithe pasion dhe epsh ne buze dhe ai po ia kthente.

Hey ja dhe pjesa e 4 per sot.
Rafaelin e keni gjalle dhe historine sesi shpetoi do e keni neser se u lodha per sot.

Naten e mire ❤❤❤...

EL REINAWhere stories live. Discover now