Kishte kaluar 1 muaj e gjysem dhe tashme Kates kishte filluar qe ti dukej barku i rrumbullakosur.I kishte dhene nje bukuri teper te madhe shtatzania dhe ishte mbushur pak me shume ne trup. Ishte 3 muaj e gjysem shtatzane dhe gjate gjithe kesaj kohe nuk kishte pasur shqetesime teper te medha por vetem shenja nga ato te thjeshtat te vjella dhe lodhje teper te madhe kur qendronte ne kembe.
Ishte Rafaeli ai i cili nuk e lejonte qe te prekte gje me dore dhe per me teper, te merrej me pune qe mendonte se asaj nuk i benin mire.
Kishin viziten per te shkuar tek doktoresha dhe do te mesonin gjinine e foshnjes.Tashme teper te emocionuar ishin qe te gjithe dhe nje lufte teper e ftohte kishte nisur midis Vanesses dhe Xhesit te cilat donin gjini te ndryshme.
Vanessa e donte vajze ndersa Xhesi thonte se eshte djale.Dilnin per shoping dhe secila blinte rroba bebi nga ato qe pelqenin dhe e kishin mbushur dhomen plot e perplot sa nuk kishte ngelur vend per azgje. Vanessa kishte me teper perparesi sepse pervecse rroba,per vajza kishte dhe shume gjera te tjera te cilat mund ti blije.Ishin te vogla dhe shume te bukura.Duke filluar qe tek fustanet,komplete sportive,pantallona te shkurtra,bluza te vockla dhe deri tek kordele me fjongo,kepuce dhe zbukurime te tjera per floket dhe lodra nga me te ndryshmet duke filluar qe tek kukullat dhe deri tek ato qe ishin per bebe fare te vogla.Madje i kishte porositur dhe nje biberon dhe kur ta vendosin emrin ta shkruanin aty.
Xhesi nga ana tjeter kishte filluar qe tek pantallonat,kemishat e vogla,bluzat fhe deri tek papjonet dhe kapelet te firmave te ndryshme,per me teper lodra pafund dhe komplete sportive.
Thjesht ishte gallate e madhe ti shihje ato te dyja duke u kapur me njera tjetren nga mengjesi ne darke dhe cunat nuk mundeshin ti qetesonin.Ķishte raste dhe nese ata shprehnin mendimin dhe ato i conin jashte dhe prej dhomes ama me teper ai qe i vuante pasojat ishte Toni se inati Vanesses nuk largohej aq thjesht ndersa Xhesi zbutej me shpejt.
Madje ishte nje rast kur ai e kundershtoi dhe ajo e largoi nga dhoma per rreth nje jave dhe ai i shkreti denim e kishte te flinte ne sallon.Per 1 jave qe te gjithe e ngacmonin dhe ai nuk fliste sepse i dinte pasojat nga ana e saj.
Per me teper dhe xhelozia kishte filluar qe te shfaqej se ke do te donte me teper femija madje te njejten gje po benin ne momentin qe ata po drejtoheshin tek salloni.Ishte zeri Vanesses ai qe degjohej ne te gjithe shtepine.
-Do te jete vajze dhe pike.Nuk ka asnje mundesi te jete djale dhe pa se ata po drejtoheshin ne sallon.
-Ok bejme nje pakt-foli Xhesi dhe qe te gjithe po e degjonin.
-Nese eshte goce dhe fiton ti une bej cka te duash,ama nese ndodh e kunderta ti ben cka te duash-si thua?
-Jam dakort eshe pse e di se do te jete vajze.
-Djale esht dhe jam e sigurt.
-Kata ben mire qe te jete vajze ose perndryshe do i vuash ti pasojat e denimit te saj.
-Po c fare faji kam une moj dhe per me teper esht femija im ai-dhe ato e pane te acaruara.
-Kata...dhe ajo i coi duart lart ne shenje dorzimi.
-Mos me fajsoni mua se e ka fajin Rafaeli se c fare eshte bebi-foli ajo duke e pare ne sy dhe ai i piceroi fort.
-C ka po thua bukuroshe?Mos me perfshini mua ne keto punet e tuaja sepse nuk kam ndonje faj.
-Ejani te largohemi sepse shkoi vone-nderhyri Alois per te nderprere ate diskutim dhe te tjeret pushuan dhe u drejtuan tek makina e Rafaeli i flet.
-Faleminderit vella ta paca borxh,sepse hormonet bejne namin... e ai qeshi.
Ishte teper e cuditshme ti shihje te gjithe ne nje dhome duke pritur per te zbuluar gjinine.
-Dera hapet dhe brenda hyn doktoresha e cila habitet nga te gjithe ata dhe flet paksa ne siklet.
-Pershendetje si jeni zonjushe?e pyeti embel dhe ajo i ktheu pergjigje.
-Jam.mire thjesht disa shqetesime te vogla, tipike te shtatzanise por azgje me teper.
-A ke neps?
-Hmmm kam pak si shume-dhe ajo qeshi.
-Eshte normale sepse femija do te jete teper i shendetshem nese merr vitaminat e duhura-foli ajo e Vanessa i flet.
-Vitamina nga cokollatat dhe patatinat patjeter qe po-neperdhembi dhe ajo e degjoi teksa po qeshte.
-Jeni gati qe te zbulojme gjinine-Pyeti dhe tek te gjithe syte u mbushen me lot dhe emocione teper te medha pushtuan secolin prej tyre.Kata u ul dhe doktoresha i vendosi nje shtrese xheli tek barku dhe ajo u drodh...
-E ftohte-tha dhe Rafaeli i kapi doren dhe po e shihte ne sy.
Doktoresha i afrohet dhe fillon te levize aparatin tek barku dhe ne ekran u shfaq nje pike e vogel dhe syte e te gjitheve u mberthyen aty.
-Atehere femija eshte teper mire,cdo gje shkon si duhet dhe ai zhvillohet dita dites.Deshironi te degjoni rrahjet e zemres?dhe ata pohuan me koke.
Ne monitor u leshua nje tingull teper i embel qe pushtoi zemren e te gjitheve por me teper te atyre te dyve qe do i dhuronte emrin nene dhe baba.
Atehere jeni gati te zbulojme gjinine sepse pozicioni eshte perfekt...
-C fare po pret atehere-foli e padurruar Vanessa dhe ajo qeshi dhe pasi e Levizi aparatin me ne fund foli.
-Urime do te beheni me vajze-perfundoi dhe ishte Vnessa ajo e cila bertiti.
-E DIJAAA dhe shkoi e perqafoi Katen dhe ne pas u afrua Rafeli.
-Te dua bukuroshja ime,ju dua.
-Edhe une te dua beb dhe ai u afrua dhe e puthi embel dhe ne pasion dhe ishte Vanessa ajo qe e nderpreu.
-Bastin e fitova une dhe ti Xhesi dhe qeshi djallezisht do te jesh....
Hey ja dhe pjesa e dyte per sot.
Shpresoj qe ta keni pelqyer.
Shihemi neser ❤❤❤...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....