السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ♡.
رد السلام بـ ثلاثين حسنة. ♡
أنا من كام ساعة نزلت فصل جديد زي ما جالكم إشعار بكدة، كنت بس عايز أتكلم عن حاجة لحظتها..
بيظهر عدد كويس جداً ماشاءالله من المشاهدة للفصل وفي مدة قليلة وحقيقي بفرح جداً بس دا مقارنة بالإعجاب قليل ودا بيزعلني لحاجة إن كل مرة بنزل فصل جديد بلاقي مشاهدة حلوة جداً بجد بس مافيش دعم من اللي بيقرأ طب ليه ياجماعة دعمكم فارق معايا وبيخليني أكمل حقيقي.
أنا بالمناسبة إسمي الزهراء السيد 21 سنة في تالتة جامعة مش هدفي الكتابة خالص كنت بكتب وبألف قصص من غير ما يتم نشرها ولما قررت اكتب رواية" دُرة الزين ".. كان تشجيع صحابي السبب إني أنزلها هي مش أول رواية ليا عموماً أكتبها بس أول رواية أنزلها .
بكتب بغرض الترفيه بس، لا أكتر ولا أقل يعني مش حاسبة نفسي كاتبة وكدة أبداً أنا بعتبركم صحابي وعرفت ناس بسبب الرواية وبقيت بعزهم جداً، المهم يعني أكيد عارفين الواحد بيكتئب في أي وقت وبلا مبرر أو بمرر زي ضغط الدراسة والنفسية وغيره بس رغم كدة بكتب عشان الكام شخص اللي بيحبوا يقرأوا الرواية بس في لحظه ممكن امسحها في لحظات بائسة يعني .
مبحكمش على البارت دا بتكلم بشكل عام والله وآسفة لو طولت عليكم ♡.
أتمنى تدعموني وتشجعوني لو فعلاً عجباكم هيفرق معايا جداً حقيقي ♡.
صفحتي على الفيس بوك..
Alzahraa Elsayed(زهورة)لو حد حابب نكون أصدقاء وطبعاً يسعدني جداً. ♡
أتمنى كلامي ميكونش دايق حد، أول مرة أنزل حاجة كدة حقيقي بس هي من باب المحبة والله ، شكراً 🥺♥.
في رعاية الله وحِفظُه. ♥
الزهراء السيد.
أنت تقرأ
دُرة الزين ( يتم تعديلها كتابياً )
Romansaحاضر مش هسألك عن حاجه بس بشرط. ="شرط إيه؟ " _ "تشرب معايا شاي! " = "إممم إستغلال واضح ، بس بشرط برضو." _ "إيه هو؟ " =" يبقى شاي بنعناع، بيقولك لا خير في شاي بلا نعناع."