السلام عليكُم ورحمة الله
ضُم أصابعك و انتَ ساجِد ، و وسعها و انتَ راكِع
- سُنه مهجوره💛.
"لا إله إلا أنت سُبحانك إني كنت من الظالمين"
✨💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗✨.كانت تجلس في غرفتهم وعيناها تتلألأ بالدموع منذ عودتها من المستشفى ويتردد على مسامعها حديث تلك الدكتورة ......
Flash back..,
الدكتورة ببسمة / حضرتك حامل يا مدام دُرة .
صُدمت لثواني حاولت استيعاب حديثها لتردد بعدم اسيعاب بعد / حامل!! دا دا بجد ؟؟؟
الدكتورة / ايوا والتحاليل اللي طلبتها منك دلوقتي كان عشان اتأكد والتحاليل أثبتت دا، مُبارك إن شاء الله
إبتسمت دُرة بفرحة وسرعان ما هبطت دموعها بشدة لفرحتها بأنها تحمل جزء منه بداخلها !! ثمرة حبهما!!!
الدكتورة بعملية / حضرتك محتاجة ترتاحي وبلاش تزعلي أو تخلي حاجة ترهقك لأنك محتاجة راحة نفسيه دا غير أنه واضح جداً عليكي وعشان الجنين، هكتب لحضرتك علاج هتستمري عليه وهتجيلي بعد أسبوعين.
هزت دُرة رأسها بإيجاب بينما قلبها وعقلها شارد به تمنت لو أنه بجانبها الآن ليشاركها فرحتهم بطفلهم الأول.
back..
خرجت دُرة من شرودها وهي تُملس بيدها على بطنها ببطئ وحنان لتتحدث بخفوت
دُرة / أنا حامل بإبننا يا زين!.. هيكبر جوايا جزء منك.
صمتت وهي تزيل تلك الدمعه التى سقطت لتعاود حديثها بإصرار
دُرة / لازم تعرف لازم اروح المستشفى، حتى لو أنت مش معايا دلوقتي بس قولتلي إن روحك هتفضل معايا ، وأنا واثقة إنك هتحس وتسمعني لازم أشوفك لازم..._________________________.
في تلك الغرفة الموجودة بالمستشفى التى يجتمع بها زين وجاسم ..
جاسم بشرود / يعني الجوكر دا مش مجرد مجرم دولي و أنه شخص قريب لينا؟؟ بس مين معقول يكون هو مين!!
زين بتفكير / معرفش بس اللي أعرفه أنه ليه علاقة شخصيه معانا أو مع العيلة، بدليل هدير إيه اللي هيعرفها بيه؟؟ ، لو تفتكر كنت حكتلك عنها بأنها كانت واخداني سلاح ليها عشان توصل لأوراق في الشركه الاوراق دي كانت أوراق ملكية ،لو ملهاش علاقة بيه من الوقت دا إيه يخليه يستخدمها كجاسوسة ليه وسطينا ؟؟
أنت تقرأ
دُرة الزين ( يتم تعديلها كتابياً )
Romanceحاضر مش هسألك عن حاجه بس بشرط. ="شرط إيه؟ " _ "تشرب معايا شاي! " = "إممم إستغلال واضح ، بس بشرط برضو." _ "إيه هو؟ " =" يبقى شاي بنعناع، بيقولك لا خير في شاي بلا نعناع."