Antrakt 37》Mutsuzluk Benim Kaderime İşlemiş

785 72 67
                                    

Antrakt 37
《Can》

İddia öncesi ikili ve üçlü ilişkiler.

🍒
Teoman
Soluk Soluğa

Hayatta en nefret ettiğim tipler kendilerine kötü gelen her şeyden uzaklaşan insan tipleridir. Hatta ki bir de ölesiye nefret ettiklerim vardır, onlar da sorunlarını bir şekilde güçlü şekilde aşanlardı.

Hayvanları severdim, hayvanları baya severdim, hatta veganları ve vejetaryenleri da çok severdim ama şu an olan tüm sevdam bitmişti.

"Bu sıralar et yemeyi bıraktım aşkım."

"Sen sebze çok sevmezsin ki, nasıl karnın doyacak?"

İlkenin ilgili sesi ile rahatsızca yutkundum. Raif'in evinde; Özge ve iki kız arkadaşı vardı. Taylan ders çalıştığı için gelmemiş, Raif ve Mahmut'ta diğer iki kızla iş pişiriyordu.

Biliyor musunuz? Ben sebze yemeklerini çok severim. Hatta annemin kurumaya yön tutan tüm güllerini toplar boşa gitmesin diye reçellerini yapardım. Kötü bir insanım ama doğal olarak var olan ve insan olmayan tüm canlıya saygım ve boşa gitmesin diye bir çabam vardır.

"Sebze yemeye alışmam gerek, yakında hayvansal ürünleri de bırakmam gerekecek." Özge'den nefret ediyordum. Aslında iyi bir kız ama nefret ediyordum, benim olanı almaya çalıştığı için kindardım.

"Sen omlete ve süte bayılırsın ama."

İlkenin ilgili hafif sesi ile daha da eğdim başımı. Kenarda köşede sizi hoyratça siken birinin bu kadar ince ve ilgili olduğunu gördüğünüz an nedense acayip bir eziklik çöküyordu insanın üzerine. Şu an ben de öyleydim. Ezik ve iğrenç.

İlke'nin beni hoyratça sikmesinden zevk almadığım söylenemezdi. Belki de kendimi hard seksi seviyor olmaya kodladım emin değilim ama inlerken adımı söylediği zaman çıkan şefkatli sesine bayılıyordum.

Hoyratça siksede bana zevk vermeyi ihmal etmezdi mesela, en zevk aldığım noktayı bulur ve oraya tüm alt bedenini ittirirdi. Bu konuda onun hakkını pek yiyemezdim.

"Biliyorum ama onları sevmem başka bir canlıya zarar veriyor."

Bana da zarar veriyorsun. İçimden tekrarladığım sözler ile kenarda duran şişeden temiz gördüğüm tek bardağın su bardağı olduğunu anlayarak içine şişenin dibini boca ettim.

Yarısı dolmamış bardağı üç aralıklı yudumda bitirdiğim de zaten çarpık zihnim bir süre sonra biraz daha bulandı.

Usulca ayağa kalkarak Raif'in iki haftadır sevgilisinde pinekleyen arkadaşının boş odasına girdim. Düzgün duran yatağa uzandığımda gözlerimi kapattım. Bir ara dalmış  olmalıydım ki izlenme bir hissiyatı ile Gözlerimi açmaya çalıştım ama kafam bok gibi olduğundan dolayı gözümde un çuvalı koyulmuş gibi ağırdı. Midem de hafif karışmıştı zaten.

Yatakta ki yastık yeri bulmuş, sırtını duvara yaslayarak başını benden tarafa çevirmişti. İnce parmakları burnumdan beş altı santim uzaktaydı. Acaba saçımı okşamış mıydı? Acaba beni ne zamandır izliyordu? Acaba izlerken ne kadar güzel göründüğümü düşünüyor muydu yahut tatlı veya yakışıklı. Yüzüme dokunmak ve parmak uçlarını gezdirmek için bir istek doğdu mu içine?

"Samimiyetinin olmadığı insanların yatağına yatamazsın Can."

Gözlerimi zor açık tutarken odanın karanlık bir havasının olması işime gelmişti. Sanki ilk seksimizi burada yapmamışız gibi konuşuyordu. Sanki bu odada sadece benim hatıralarım var gibi.

"Sevgilisi olan ve kendini hetero olarak anan arkadaşım ile sikişen biriyim. Sence bu umurumda mı?"

Hafif bir kıkırdasa da sessizleşti. Onun içeride sevgilisi varken nasıl yanıma geldiğini kafamda düşündüm. Sevgilisi yanındayken benimle çok muhattap olmazdı, olmamaya çalışırdı.

"Özge?." Ellerime dayanarak doğrularak onun gibi duvara yaslanarak ayaklarımı uzattım.

"Gitti,bir süre oldu."

Elleri hâlâ sabit yerindeyken usulca onun yan suretini izleyen ellerimi usulca pantolonunun önünde gezdirdim.

"Sönük." Yumuşak bir sertliği olan ve kalçalarımın yuttuğu aleti ilk dokunuşum değildi. "Ne bekliyordun?"
Dedi bıkkınca. "Azmanı."

Tekdüze cevabım ile elimi kenara ittirdi. "Azmak için geldim." Onun azmak için yanıma gelmesi pek nadir görünürdü. Genelde hep azgın gezer gibiydi.

"Sikin bugün Özgeye rezerve diye hazırlanmadım." Gerçekleri düzgünce söylediğimde bu gevşek ve umursamaz tavrımın içkiden geldiğinden haberdardım. Yoksa şu an çoktan sevişmeye başlayacak ilk adımı atmıştım.

Ona doğru dönük bedenimi kolları ile sararak kendine çekti. Bir süre nefesi yüzüme vururken ona baktım.

"Normalde böyle laflar pek etmezsin Can."Hafifçe gülümsedim. "Normalde ne yaparım peki?" Dediğim gibi normalde böyle şeyler yapmam. Ya da son zamanlarda normalim bu olmuştu.

"Özgeyle gitmeyip seninle kaldığım için mutlu olursun, seni nazik öptüğün için ağlarsın ve adınla inlediğim için kalçalarını daha çok ittirirsin."
Nedense tam bir umutsuz ibne tarifi vermişti beni anlatırken. Bir bardak şerefsizlik, bir kaşık metres hayatı iki lob göt. Bunu anlatırken sanki en olağan şeyden bahsediyor gibiydi.

"Acayip acınası bir ibneymişim." Onun sözlerini desteklediğimde tekrar gülümsedi. "Öyle mi dersin?" Diyerek cümleme cevap verirken duraklayarak yutkundum. "Ben değil" diye fısıldadım. "Ben değil İlke, sen diyorsun bunu bana. Hareketlerinle."

Omzumda sıkıca tutan elleri anlık bir gevşeme ile boşalırken kollarımı boynuna dolayarak bacaklarımı toparlayıp oturdum. Hafif aralık ağzına attığım dilimi gezdirdim.

Daha hırslı şekilde öpüşüme daha sakin karşılıklar verirken elleri usulca kalçalarımı okşadı. Kendimi sürterken alkolden dolayı ayaklanan midemle durakladım.

"Kusacağım." Diye mırıldanarak hızla doğruldum. Kusacaktım. Her şey öylesine iğrençti ki alkol bahane olmuş gibiydi.

"İyi misin Can?" Kolumu tutmaya çalışmasını tersçe ittirdim.

"Siktir git İlke."

Hayatımda ki en sevdiğim ve en nefret ettiğim iki şeyi saydırsalar ikisine de İlke derdim. Öyle bir sınır hattındaydı ki o ne yana aşsa, patlayan bombalarda zarar gören yine ben oluyordum.

Sen gerçekten akıllanmazsın diye mırıldandım içimi çıkardığim tuvalete doğru. İğrenç bir yaratıksın Can, kesinlikle iğrenç biri.

👥️️🩶👥️️

Bu da başka bir GK bölümüydü ama olaylar değişti tabii.

Sizlere bazı olaylar farklı olacak demiştim, Şeftali olayı hiç olmayacak mesela. Veya içinde olan başka ufak tefek ayrıntıları toparladım biraz.

Bu yüzden GK'daki Can'a ait antraktlar ile karşılaştırmayın. Sıfırdan okuyor gibi olsun. Çünkü GK olan antrakt bölümleri ile bu hikaye tam tutmuyor 🌸

Bir de battıkça batıyoruzz ama GK'da buraları daha ağır işlemiştim, karakterleri tanıdıkça daha ağrımıza gidiyor galiba yaptıkları, üzülmeyelim.

Burada böyle yazıyoruz çiziyoruz falan ama İlke veya Can gibi birini hayatınıza almamanızı öneriyorum.  Ya da böyle bir ilişkiniz  varsa da can gibi çok yıpratmayın yahut İlke gibi kapalı kutu olmayın.

Vazgeçme aşamasında vazgeçmesini, icinizdekileri ve zorlukları ise ilişkinize açmayı unutmayın. Bu hikayeler kurgu o yüzden yedirilebiliyor bir şeyler ama gerçek hayat daha farklı. Gerçi böyle bir ilişki içinde olan binlerce insan olduğuna o kadar eminim ki neysee bakalım bu da bir kamu spotu olsun.

Sonraki bölüm İlkeden Olacak😼

EntracteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin