Antrakt 40
《İlke》Kırmızı perde, Biten hikayeler, Yeni başlayanlar, Anlaşılmak, Hayali suret, Seni Seviyorum...
İddia'nın üzerinden aylar geçmişti, bu kadar uzamasını sebebi sonucu dönem sonunda görmemizden dolayıydı.
Biraz uyanık olup süreyi kısa tutsaydım Özgeden daha erken kurtulabilirdim. Duyguları daha fazla bağlanmaya dönüyor gibi hissediyordum. Taylan elini çabuk tutsa güzel olurdu. Gerçi benden ayrıldıktan sonra Özge'nin onunla çıkacağını da düşünmüyordum.
Yani en azından iddiayı üzerinde oynadığımız çocuk tam karşımda durup telefonunda sürekli oynattığı Özge ve Taylan öpüşmesinin gösterene kadar.
Meğer aylarca olaylar hiç sandığımız gibi değilmiş onu öğrenmiştim. Taylan iddiayı sonlandırmayı bile beklemeden Özgeyi götürüyordu. Bu sahne çok üzüldüğüm değilde şaşırdığım bir durum olmuştu.
Açıkçası Özge'nin onunla öpüşmesi beni sadece sinirlendirirdi belki ama bende aynısını ona yaptığım için nötürlenebilirdim. Evet bunu yapabilirdim ta ki o ana kadar.
Can'ın evinin köşesinde merakıma yenik düşüp bekliyordum. Sarp denen çocuğun lafına inanmasam da yine de ayaklarımın beni buraya sürüklemesine izin vermiştim.
"Birazdan göreceksin." Dedi içimdeki ses. O çocuk yalan söylüyordu. İddiayı duyduğu kişi ile Canın ilişkisi falan yoktu. Sarp kendisi üzerine iddiaya girildiği için atıp tutuyordu.
Can'ın benden başka birisini gördüğünü sanmıyordum, hayır beni çok sevdiğini söyleyip duruyordu. Yalan söylemiyordu değil mi?
Beni sevdiğini söyleyip duruyorken başkası ile olmazdı, değil mi ama saçmalıyorlardı. Ayaklarım ileri geri gidiyorken burada durup bunu yaptığım için kendimi komik buldum.
İnanmamam gerekiyordu, inanmış olduğuma inanamıyordum. Oradan ayrılmak için ilerlediğim anda köşeden dönen kişi ile duvarın arkasına saklanıp kitlendim.
Can'ın yanında hiç görmediğim çocukla apartmanın önünde durdular. Çocuk çevresini kontrol ettikten bir süre sonra hiç beklemediğim o sahne hemen arkasından geldi.
Canla öpüşmeye başladılar. Bir süre sanki bir filmi izliyor gibi izledim. Yalan mıydı yani? Beni sevdiği, benden başkasını sevmeyeceği yalan mıydı.
Ellerimi sıkarken sıkışan göğsümmü yoksa zihnimmi emin olamayarak arkamı döndüm. Bu duygu neydi? Bu garip his.
Arkamı dönüp o uzun saçlı dalyarağı çıktığı yere sokma hissi, Canı sarsıp hesap sorma hissi. Aldatılıyor olma hissi, kaybediyor hissi ve en önemlisi kandırıldığım hissi.
Ben her şeye rağmen onunla sevişme kararı almıştım. Ya ailesi ögrenirde, benim aileme bahsederler diye her gece korkuyor yine de vazgeçmiyorken onun pervasızca beni aldatıyor olması beni bambaşka bir hayata sürükleyecekti o an bunu tahmin edememiştim.
...Atılan uzun bir mesajı ezberlemiş kendimi sahnede bulduğumda bu cesaretin bana nereden geldiği konusunda garip hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Entracte
RomansaCan yıllardır İlkeyi seviyordu, İlkeyi sevmeyi bile seviyordu. İlke ise Can'ın varlığından rahatsız olduğunu söylüyordu. Ama sonuç olarak; Can pek iyi biri sayılmazdı... İlke'de öyle. ~melodram • • b x b • • 04.07.22