haaa mesti korang nak tahu kan apa jadi dekat watak jahat si intan tu... okok macam ni cerita dia.....
Kahar berjalan keluar dari pagar villa Fitri selepas majlis bersanding.
"siapa tu?" kahar melihat seseorang yang dikenali sedang menjenguk jenguk kepala ingin melihat ke dalam kawasan villa itu. dia datang mendekat.
"kau buat apa ni?" kahar
"oh mak kau! engkau kahar? kau buat apa kat sini?" tanya intan
"kau tu. kau buat apa kat sini? nak rosak kan rumah tangga orang?" Kahar
"diam la. aku tengok je. aku tak gila lagi la nak rosakkan rumah tangga orang" Intan
"dah jom" lalu kahar menarik lengan Intan ke keretanya.
"eh lepas la. nak pergi mana ni?" Intan
"ikut je la tak payah banyak bunyi!" Kahar
"ish lepas la. kau dah gila ke apa?" marah Intan seraya menarik lengannya untuk dilepaskan. Kahar melepaskan lengan Intan
"ye aku gila. gila kan kau" Kahar
"GILA!!" Intan terkejut. mamat ni kenapa? betul betul gila ke?
"masuk sekarang?" Kahar memaksa Intan untuk masuk ke keretanya.
"tak nak la" Intan
"masuk orang tengok ni intan" kahar separa berbisik. dia melihat ada beberapa mata sedang melihat mereka.
"tak ada apa pun bang. isteri saya ni merajuk. biasa la awal bulan kan?" mesra Kahar menenangkan keadaan. lalu dia menjangkitkan keningnya. tanpa basa basi Intan masuk ke dalam kereta Honda milik Kahar.
"kau nak bawak aku pergi mana ni?" Intan
"pejabat agama" Kahar
"what?! nak buat apa?" Intan
"kahwin" jawabnya sepatah
"otak kau. aku tak cintakan engkau. aku cintakan Fitri" Intan cuba mengelak
"kalau macam tu.. aku akan buatkan kau cinta, sayang dan tergila-gilakan aku? boleh?" jawab Kahar.
"GILA!" Intan
okok ni versi abe Fareq sewel kita pula....
semasa di majlis perkahwinan Fitri. dia terpegun melihat gadis cantik yang berpakaian simple tapi kelihatan anggun. ha? korang rasa siapa? jeng jeng jeng... Ariana.
"hai?" sapa Fareq
"yes?" Ariana
"u ni kawan Fit kan? i abang dia. Fareq. btw nice time u menari tadi" puji Fareq
"tq" jawab Ariana sepatah. kak Ari kitew malu le awoknyaaa
"jom?" Fareq
"jom? jom apa?" pelik dengan ajakan itu sehingga terteling kepala Ariana.
"jom kahwin?" Fareq.
ehhhhh??? tiberr
Okok End.... Maka dengan ini saya ingin menutup tirai MR'S DAIYAN FITRI.. Sekiranya yang kurang datangnya daripada saya sendiri dan yang lebih hanya dari Allah SWT dan readers yang cantik-cantik ini. Maafkan saya sekiranya cerita terlalu pendek. Tapi memang beginilah ceritanya.. Terima kasih sudi baca... Terima kasih juga telah follow dan vote saya....
YOU ARE READING
MR'S DAIYAN FITRI (C)
RomanceKarya sulung Pertemuan mereka bagaikan deja vu, apabila seorang perempuan dalam usahanya untuk menurunkan berat badan telah dipertemukan oleh seorang jejaka tampan disebuah padang bola. "aduh! Siapalah makhluk yang sepak bola nii? Ish kuajar betul"...