"Czasem wiara to jedyna rzecz, która trzyma człowieka przy życiu. Pozwala utrzymać głowę ponad wodą i nie utonąć..." - Anna Wolf.
Stali przy biurku Spencera, cały zespół oprócz Hotcha, który był w swoim gabinecie i rozmawiał ze Strauss.
- Zasłonił rolety - skomentowała Garcia.
- Nie chcą, żebyśmy widzieli ich mowe ciała - powiedziała Ivy. - Wtedy byśmy rozgryzli o czym gadają - dodała opierając się tyłkiem o biurko.
- I tak się dowiemy - zagadnął Reid siedząc na swoim krześle.
- Pewnie to dotyczy waszej dwójki - zagadnął Rossi wskazując na młodą parę. - Strauss się nie podoba wasza relacja, chociaż żadnemu z nas nie przeszkadzacie, a nawet wam dobingujemy -
- Ewentualnie chodzi jej o mnie. Nie każdy agent jest podejrzany o zabójstwo - blondynka założyła ręce na piersi.
- Jesteś dla niej konkurencją - odezwała się Prentiss.
- Tu się zgodzę. Odkąd wróciłaś chodzi wściekła jak
osa - dodała JJ.- Niech sobie znajdzie faceta, może poprawi jej humor - zaproponowała Harper.
Aaron wyszedł ze swojego gabinetu, podszedł do zespołu.
- Odprawa - zarządził i udał się w stronę sali konferencyjnej, a pozostali zaraz za nim, usiedli na swoich miejscach.
- Emma Jann, 15 latka. Znaleziona wczoraj na Florydzie - zaczeła Penelope wyświetlając na ekranie telewizora przed nimi zdjęcia z miejsca zbrodni. - Utopiona, na ciele miała ślady walki, wszystko macie w aktach -
- Twarz zawinięta w foliowy worek, spód zaklejony taśmą - zaczął Morgan.
- Może to być wyraz skruchy, nie chciał patrzeć na to co zrobił - zaproponowała Jareau.
- Ewentualnie pomaga to jego fantazji - dodała Harper.
- Może w ten sposób chce mieć większą kontrolę nad ofiarą. Gdy założy im foliowy worek zacznie napływać do niego woda, więc nawet gdyby się wydostała to i tak by dalej tonęła - wyjaśnił Reid.
- Ponieważ w worku dalej by była woda - dopowiedział Rossi.
- Ale jak zakleił go taśmą? - zapytała Ivy. - Pod wodą nie mógł tego zrobić -
- Ale mógł zrobić to po wyjęciu ciała z wody, może to być jego znak rozpoznawczy - mówił Spencer.
- Za pół godziny mamy lot - rozkazał Hotch.
***
Znajdowali się na pokładzie samolotu, Reid i Ivy siedzieli obok siebie w beżowych fotelach. Naprzeciwko nich byli Derek i JJ, a z ich lewej strony pozostali. Na stole leżał laptop z twarzą Garcii.
CZYTASZ
My Mind
FanfictionIvy Harper nie miała łatwo w życiu, chociaż wiele osób tak myślało, że jest dziewczyną z dobrego domu, a okazało się kłamstwem. W przeciągu lat straciła wszystko co miała, została sama, ale spotkała na swojej drodze zespół FBI Analiz Behawioralnych...