"Zawsze trzeba być ostrożnym z książkami i z tym, co w nich jest, bo słowa mają moc zmieniania ludzi..." - Cassandra Clare.
Blondynka oglądała czaszkę jednej z ofiar, gdy obok niej stanął Spencer, oglądając kości rąk. Mieli na rękach niebieskie gumowe rękawiczki.
- Chciałabym cię przeprosić - powiedziała nie odrywając się od zajęcia, które robiła.
- Nie mam ci za złe, że zamknełaś mi drzwi przed nosem - odpowiedział.
- Czuje się lepiej, gdy cię przeprosiłam. Jest mi lekko lżej -
- W porządku -
- Po miednicy i kościach twarzy jest to kobieta około trzydziestki - zagadneła Ivy.
- Masz rację, dwie pozostałe ofiary to mężczyźni w podobnym wieku do kobiety -
- Trudno będzie ustalić coś więcej tutaj. Mamy za mało sprzętu, warunki też są lekko niesprzyjające - wskazała wokół siebie, ponieważ byli w ogrodzie pod osłonami, a na trzech stołach były porozkładane kości.
Obok nich pojawił się Hotch z przeciwsłonecznymi okularami na twarzy.
- Co macie? - podpytał zakładając ręce na biodra.
- Ofiary to kobieta i dwóch mężczyzn - mówiła Harper.
- Nic więcej nie ustalimy w takich warunkach - dodał Reid.
- Przewieziemy ciało do kostnicy w biurze, tam zajmie się tym nasz technik - przemówił Aaron. - A wy pojedziecie do biura pomóc Garcii w przeszukiwaniu bazy zaginionych - rozkazał. - Jakby co jesteśmy w kontakcie -
***
Usiedli koło Penelope w sali konferencyjnej z kubkami kawy. Blondynka jedno z naczyń podała przyjaciółce.
- Jesteś aniołem nie kobietą - odezwała się analityczka pijąc kawę, a Harper zaśmiała się. - Dużo zaginionych jest sprzed 10 lat - zaczeła. - To jak szukanie igły
w stogu siana -- Musimy mieć więcej informacji, poczekamy na dokładny raport z sekcji - zagadneła agentka.
- Pójdę sprawdzić jak idą badania, zaraz wrócę - mężczyzna wstał i wyszedł z pomieszczenia.
- Jak się czujesz? - rzuciła pytaniem Garcia.
- Bywało lepiej - upiła łyka napoju. - A u ciebie jak
tam? Co tam z Kevinem? -- Rozstaliśmy się, nie pasowaliśmy do siebie -
- Naprawdę? Myślałam, że jesteście sobie pisani -
CZYTASZ
My Mind
FanfictionIvy Harper nie miała łatwo w życiu, chociaż wiele osób tak myślało, że jest dziewczyną z dobrego domu, a okazało się kłamstwem. W przeciągu lat straciła wszystko co miała, została sama, ale spotkała na swojej drodze zespół FBI Analiz Behawioralnych...