2 дни по-късно
Глт на Виктория
С Лео бяхме в Ню Йорк. Не вярвах, че ще се съгласи да дойда с него. Все пак.. ние не бяхме истинска двойка. Учудих се, че се с гласи щом му предложих да дойда с него, за подкрепа. Но.. случват се и чудеса.
-Добре ли си?-попитах го на мъжа щом спряхме пред една бяла двуетажна къща
-Да.-отговори -Хайде да слизаме.
Кимнах и слезнахме от колата. Лео взе куфарите ни и скоро бяхме пред входната врата. Звънна на звънеца и след секунди входната врата се отвори от жена на възраст около 60те.
-Лео, миличък.-жената го прегърна
-Как си лельо?-попита я той
-Добре съм, а ти? Коя е тази мрада госпожица?
-Приятелка.
-Ам..-усмихнах се леко и си подадох ръката -Виктория. Приятно ми е.
-Аз съм Мадисън. И на мен ми е приятно.-стиснахме си ръцете -Е, хайде влизайте.
Влезнахме и си преглътнах.
-За колко дни ще останете?-попита жената
-За два, три дни. Не повече, защото имам работа в офиса, и няма как да я изоставя.-отговори й мъжа до мен
-Е, добре.
-Баща ми къде е?-попита Лео след секунди
-Всеки момент ще се приберат с чичо ти. Вие ако искате се настанете горе в гостната. Стаята в края на коридора.
-Добре.
Качихме се и въздъхнах.
-Не си ли поне малко нервен?-попитах
-Мнее..-Лео поклати глава
Отидох до него и преглътнах. Прегърнах го както и той мен. Защо го направих? Ами просто така го чувствах от вътре. Долу се чу отваряне и затваряне на входната врата.
-Мади, ние се върнахме.-чу се мъжки глас
-Е чичо Джон и баща ми са тук.
-Хайде да слизаме.-отвърнах
Слезнахме и щом ни видяха двамата мъже, спряха с действията си.
-Лео..-баща му стоеше леко вцепенен -Лео, ти си тук!
-Да.-мъжа кимна
Баща му от своя страна се доближи и го прегърна.
-Аз.. ще ви оставя насаме.-казах и се качих
Трябваше им простарнство, а през това време аз щях да се чуя с леля. Щом влезнах в стаята, извадих телефона и я набрах.
По телефона
-Ало, лельо..-усмихнах се щом вдигна
-Вики, как си мила?-попита жената
-Добре. Вие как сте с чичо?-преглътнах
-И ние сме добре. Вие кога ще се прибирате?
-Ами след три дни. Лео има доста работа в офиса и няма как да я изостави.
-Добре, а ще ми кажеш ли защо се наложи да пътувате до Ню Йорк?-нов въпрос, на който не исках сега да отговарям
-Става ли, да ти кажа когато се прибера?
-Разбира се. Само моля те, ако е нещо лошо не го крий..
-Не е..-направих кратка пауза -Лошо. Но не е за разговор по телефона.
-Е, добре.
Лео влезе и го погледнах.
-Лельо, аз ще затварям. По-късно ще ти пиша.
-Добре, мила. Приятно.
-Благодаря, чао.-затворих
-Хей.. какво стана?-попитах го
-Ами.. той си е припомнил някои неща. Но не всичко.-отговори
-Но си спомня теб. Това е добре. Означава, че ще си спомни и за сестрите ти и майка ти.
-Да, но не се знае кога.-въздъхна мъжа
---
Няколко часа по-късно
С Лео седяхме на терасата и си говорехме отново. И сега се сетих за въпроса, който по рано исках да ме задам.
-Лео.. след катастрофата, и остановяването, че баща ти има загуба на памет.. пробвахте ли нещо? В смисъл.. пробвахте ли по някакъв начин да върнете паметта му?
-Да.-кимна -След като го изписаха от болницата, цяла седмица Бела и Кейт му показваха някакви наши семейни снимки.. Мама му разказваше тяхни случки още от както са се запознали.. Но нищо не стана.
Дали ако не..
YOU ARE READING
Събрани От Съдбата: Пътят към сърцето ти
Romance!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Виктория беше типичното момиче. С мечти и цели. Искаше всичко което си науми да го получи. Надяваше се да срещне онази любов от приказките. Но в същото време не й беше до връзки. Беше й дошло до гуша от токсични взаимотношения. За...