Погледнах към Лео който все още спеше. Нямам намерение да го будя. Така или иначе дойдохме тук да си починем поне малко от лудницата в която се намирахме. Взех си телефона и излезнах от стаята.
-Доб..-Нейтън излезе от стаята говорейки силно
В този момент му направих знак да е по тих.
-Добро утро.-каза го по тихо
-Добро утро.-слезнахме -Аманда още ли спи?
-Да.-отговори -И май сме единствените будни.
-Така изглежда.-кимнах и влезнахме в кухнята -Имаш ли продпичтания за закуска?
-Зависи какви продукти имаме.-мъжа седна на един стол
Отворих хладилника. Бела се беше постарала да вземе някакви продукти за вечерта и днес сутринта.
-Мм с тези продукти тук, може да направя пържени филийки. Има и сирене, както и мед, и сладко от боровинки и ягоди.
-Чудесна идея.
-Мхм.
-Вики, може ли да те попитам нещо?
-Да.-кимнах докато забърквах сместа за филийките
-Как успяваш да търпиш Лео?-това ме накара да се засмея
-Ами с него се познаваме почти от малки..-обясних
-Честно, доста бързо се събрахте. Никой не го очакваше.
-Мисля, че вече сме водили този разговор.-включих котлона -Но, мога да ти кажа, че и аз не го очаквах. Всичко се случва толкова бързо.
-Не знам какво точно е станало, за да се вземат такива прибързани решения, но мога да ти кажа, че той е влюбен в теб.-потопих една филийка в сместа
-Мислиш ли?-преглътнах
-Никога не е правил подобно нещо за Кейла. Така че - да. Досега дори не съм го виждал толкова усмихнат. Вики ти беше с него при баща му, запозна се с роднините му, да не говорим, че су премести у Лео в рамките на едня седмица. Не знам как успя, но го направи. Промени Лео за това кратко време в което сте заедно.
-Не мисля, че е така.-поклатих глава в несъгласие
-Точно така е. С него се познавам от 5 години и никога не съм го виждал такъв.
---
4 часа по-късно
Лео спря пред нас и го погледнах.
-Днес няма да идвам във фирмата.-казах
-Добре, значи ще се видим утре.-отвърна
-Мхм.-кимнах
Взех си раницата и слезнах от колата. Влезнах в къщата, но не видях никой. Звъннах на леля и тя вдигна.
По телефона
-Ало? Лельо с чичо в кафенето ли сте?-попитах
-Не.-звучеше уморена -Ние сме в болницата.
-Как така в болницата?! Чакай, ще дойда.-оставих си раницата настрани
-Не, не идвай. Ще се приберем скоро. Но ти искам да си спокойна. Всичко ще бъде наред.
-Лельо..-започнах
-Всичко ще е наред. Хайде, ще те оставям.-и затвори
И сега какво? Леля не ме иска там. Значи е нещо наистина лошо. Дано не е нещо много сериозно.
Добре, ще си взема душ и.. може да отида в офиса да свърша някаква работа. Не. Ще се оправя и отивам в болницата. Качих се в стаята и си взех бърз душ. А после се преоблякох с тези дрехи:
Взех си чантата и излезнах от къщата. Качих се в колата и скоро бях в болницата. На първия етаж нямаше никой. Качих се на втория и видях леля да седи пред една от стаите.
-Лельо..-отидох до нея
VOUS LISEZ
Събрани От Съдбата: Пътят към сърцето ти
Roman d'amour!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Виктория беше типичното момиче. С мечти и цели. Искаше всичко което си науми да го получи. Надяваше се да срещне онази любов от приказките. Но в същото време не й беше до връзки. Беше й дошло до гуша от токсични взаимотношения. За...