LVII- ceza +18

890 11 0
                                    

Bölüm şarkıları

Taladro- Sancak- Nafile
Taladro - Kelebek
Tuğkan- Aşkın Kanunu
Kalben- Kaybolmuş
Lara- İhanetin bekçisi
Onurcan Özcan- İntihaşk
Sezen Aksu - Tutuklu
Müslüm Gürses - Affet

G Ü N A H

Ceza

57


Herkese kanlı bıçaklı iken, ben sana gelirken ölümlerden ölüm beğendim Mihrima.

Sesin soluğun olurken, sen hep bıçak yarası oldun yüreğimde.

Ben sana bu denli yangın iken, senin bana yabancı olman niye.

Bazı anlar yaşanmalı, önüne de geçilemezdi. Bazı satırlar yazılmalı, bazı cümleler de hiç kurulmamalıydı.

Eve geldiğimizde bir kez daha insanın ait olduğu yeri özlediğini anlamıştım. Evinin neden burada olduğunu sorduğunda, sadece kızsal bir konu hakkında konuştuğumuzu söylemiştim. Ona yalan söylemek kötü hissettirmişti ama ben henüz ne olduğunu bilmeden onu da üzmek istemiyordum. Önce duş daha sonra bir şeyler atıştırmıştık. Ancak avukat aradığında bugün şirkete uğramam gerektiğini söylemişti. Daha fazla ertemek de istemiyordum artık. Ali seni ben bırakırım dediğinde itiraz etmemiştim. Üzerime siyah düz belden bağlamalı bol bir elbise giydiğimde, Ali de hazırlanmıştı. Ancak konuşmamız gereken şeylerin olduğunu söylemişti. Çantama telefonumu ve anahtarı koyduğumda ikimizde aşağıya inip salondaki koltuğa oturmuştuk. Elindeki telefonu ters çevirip yanına koyduğunda bana baktı.

" İhaleye üç gün kaldı biliyorsun." diye söze başladığında gözlerimin içine baktı. Sola doğru dağınık yatırdığı saçlarının birkaç tutamı yüzüne düşmüştü. İki gün sonra Nehirin de doğum günüydü. Onun için bir şeyler hazırlayacağımı aklımın köşesinde not ederken, Ümitin de bilmesi gerektiğini düşünmüştüm.

Ellerini birbirine bağlarken, bütün dikkatimi ona verdim. Dizlerimiz birbirine değiyor ve doğrudan gözlerime bakıyordu. " Belki zor gelecek sana ama amcanın da bu işin içinde olduğunu düşünüyorum Mihrima." Sıkıntıyla oflarken şaşkınlığım yüzümde dolaştı bir süre. Ne diyeceğimi bilemedim o an. Ellerini yanaklarımda gezdirirken, " Hemen asma yüzünü güzel gözlüm. Senin üzülmeni kırılmanı istemiyorum ben. Bu yüzden sana en başından anlatacağım bazı şeyleri. "

GÜNAH +18 TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin