VI- korku

5.3K 125 70
                                    

G Ü N A H

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

G Ü N A H

K O R K U

6


lüm şarkısı:. Hirai Zerdüş ' Bu geceye beni bağlayın



Kaç kez düştüğümü bilmediğim bataklığın en dibinde korkunun en acı halini bile bile yudumluyordum. Göğsümde biten acı, bütün bedenime yayılmış gibi hissediyordum. Avuç içlerim sızlıyordu, sırtımda beni kambur bırakan bu acı, bu yük.

Bitmek bilmeyen bir acının eşiğine terk edilmiş gibi hissediyordum. Bir kuyunun derinine düşmüş, bir denize girmiş ancak yüzmeyi bildiği halde boğulmak için çabalayan insan gibi hissediyordum. Veya bir uçurum başında ölmeyi bekleyen bir yitik gibi hissediyordum.

Bu hisler bana yakın bir zamanda değildi. Çoktandır vardı bu hisler.

Çaresizdim.

Yorgundum.

Bitkindim..

Karşımda duran annem ve kardeşimi gördüğümde aldığım nefesi tekrar verememiştim. Ruhuma saplanan acı bedenimi yakıp geçerken, ağzımdan bir ah düştü. Her dokunmak istediğimde kaçıp gidiyorlardı.

Zaten annem hayatım boyunca hep kaçmıştı benden. Gözlerime her baktığında o nefret hiç bitmemişti aslında. O nefreti tırnaklarımla sökmek isterken, her defasında bir yara daha açılıyordu. Bir gece odasına girdiğimde, elinde sigarası ile yatağa uzanmış bir şekilde ağladığını görmüştüm. Beni görür görmez yataktan kalkmıştı.

" Senin lanetin dolaşıyor bu evde. " dedi gözlerime baka baka bağırırken. " Hiç geçmeyecek bu, senin baban hiç vazgeçemeyecek." dedi.

Anlamıyordum işte, bana her defasında gözlerime bakıp senin yüzünden demesinin ardındaki nedeni bir türlü anlamamıştım. Bunun cevabını ben çocukluğum boyunca hiçbir zaman alamamıştım. Bu nasıl bir nefretti bilmiyorum, kardeşimin gözlerine bakıp yavrum derken, bana bir hayvana gösterdiği sevgiyi dahi çok görüyordu.

Ama ben yine de seviyordum işte.
Vazgeçemiyordum ne ondan, ne de bu içimdeki sevgiden.

Sesim çıkmıyor, sanki biri boğazıma ellerini koymuş öldürürcesine sıkıyordu. Artık nefes dahi zor alıyordum. Kurtarmaya çalışıyordum kendimi fakat daha çok gömülüyor gibi hissediyordum. Olduğum yerde durdum. Kıbırdayamadım.

GÜNAH +18 TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin