Clint vyprovázel Tonyho pohledem, dokud se za ním a za Fandralem nezavřely dveře. Napil se z korbelu a otřel si ústa do předloktí. „Tohle už překračuje hranice hlídání," poznamenal jen tak mimochodem.
„Vystřelil jak na pérku," souhlasila Natasha zamyšleně.
„Co to mělo být?" zeptal se Thor a zmateně se rozhlížel, jako by si až teď uvědomil, že jeho bratr zmizel a Tony s Fandralem taktéž.
„Co by," ozvala se Sif, otráveně odložila pohár, o který se předtím dělila s Tonym, a zavrtěla hlavou. „Loki luskl prsty a Anthony za ním běžel."
„Ve skutečnosti ho ale vyzval Fandral," opravil ji Hogun a poškrábal se na krku. „Otázka je proč."
„To by mě zajímalo taky," přidal se Bruce do konverzace. „Vždyť se celou dobu bavil s Lokim a nakonec spolu odešli. Na co by tam chtěli Tonyho?"
„Třeba si chtěli dát trojku," navrhl Clint.
„Clinte!" zhrozil se Steve a rozšířil oči.
„No co? Fandral okolo Lokiho poletuje od našeho příchodu a já nejsem slepej. A moc dobře vidím i to, jak na něj kouká Stark." Povytáhl obočí a naklonil se nad stůl směrem ke kapitánovi. „Docela dost se to podobá tomu, jak ty koukáš na Bruce."
Zmiňovaný doktor se tiše uchechtl, ale víc to nekomentoval. Ani to, jak se Steve začervenal.
Volstagg utrhl kus kančí kýty a zašermoval s ní jako s mečem. „A není to jedno? Oni si to vyřídí spolu. I kdyby se do rána váleli všichni tři v ložnici, nám to může být jedno." Silou uhodil pohárem o zem. „Další!"
„Nekoukám," odvětil Steve pevně a nebral válečníka v potaz.
„Koukáš," souhlasila Natasha a mile se usmála, vzápětí se však otočila k ostatním. „Ale Fandral vypadal, jako by mu něco dělalo starosti. Nemyslím si, že by se jednalo o sex."
„Že by si Fandral dělal starosti zrovna o Lokiho?" odfrkla Sif a protočila očima. „Vždyť nám stejně není k ničemu."
„Matka mu pomůže, Sif. A pak bude prospěšný," ujišťoval je Thor.
„Proč by se ale měl Fandral strachovat o Lokiho? A proč by s tím měl Tony něco společného?" přemýšlel Bruce nahlas.
„Koukáš," zopakoval Clint a pokrčil rameny. „Nám to ale nevadí. Jenom nechápu, proč se to pořád snažíte tutlat. Teda snažíš. Nenapadlo tě, že by to možná Bruce nemusel úplně dobře snášet?"
„Půjdu to zjistit," zabručel Thor, postavil se a přelétl ostatní pohledem. „A vy se tu nepoperte."
„Co, že se tak staráš?" zavrčel Steve a stoupl si. Odcházejícího Thora si vůbec nevšiml.
„Mám oči. Ale ty ne. Podívej se, jak se Bruce tváří!"
Steve poslechl. A zalapal po dechu. Byl tak zaujatý dohady s agentem, že nezaregistroval, že stojí Bruce za ním. Vrazil do něj. Sotva stihl zvednout oči, než ho Bruce políbil s takovou vervou, že nepřicházelo v úvahu, aby se snažil nespolupracovat. A když skončili, byl rozcuchaný, jako kdyby nikdy nepoužil hřeben. Rudý jako rajské jablíčko si sedl zpět na lavici a pokusil se schovat za své pití.
Válečníci se zasmáli a pokračovali v hovoru mezi sebou. Clint se otočil na Natashu a zamračil se. „Teď přijdu o veškerou zábavu."
***
Bílé světlo Lokiho řezalo do očí, proto si je zakryl rukou. Nechápal, kde se tam vzalo. Vždycky pro něj chodili potmě, maximálně s jednou pochodní. A beztak mu pokaždé zavázali oči. A co na tom záleželo?
ČTEŠ
Kameny moci (Ironfrost)
FanfictionLoki si za svůj útok na New York odpykal svůj trest. Nebo si to aspoň myslel. Poté, co ho Thor odnese z místa, kde ho našel, a nechá ho v péči Tonyho Starka, však spolu s ním začíná zjišťovat, že tak snadné to nebude. Navrácení schopnosti kouzlit vš...