„Viděl jste teď někdo Tonyho?" zeptal se Steve po příchodu na základnu, kde nalezl agenty a Bannera usazené u stolu. Nenuceně se usadil vedle doktora, sáhl doprostřed stolu pro jednu z posledních máslových sušenek a svraštil obočí. „Neukázal se od doby, kdy Loki zmizel."
Natasha pokrčila rameny. „Nechodí přece na žádnou poradu," odpověděla. „Nejspíš dělá na těch věcech od Thora, pokud se nesnaží poslat játra na vycházku. Vážně, docela se divím, že mu ještě fungují."
„Možná má náhradní. Nebo další reaktor, co místo střepin od srdce odpuzuje alkohol od jater," zapřemýšlel Clint a sám se svému vtipu krátce zasmál.
„To sice ano," opáčil Steve k Natashe a Clintovu narážku nebral na zřetel, „ale obvykle komunikuje aspoň nějak. A teď nic. Od chvíle, kdy Thor řekl, že Loki zmizel a Heimdall ho nedokáže najít, je prostě zticha. Je to přinejmenším podivné."
„Ty myslíš, že to má nějakou souvislost?" Clint se zhoupl na židli a mírně se k němu přes stůl naklonil. „Proč by mělo?"
„Mohlo by být," řekl Bruce tiše a zamyšleně si mnul kořen nosu. „Docela dost ho bránil. A i když se vztekal, že ho musí mít u sebe, tak bych řekl, že ho to zas až tak moc neotravovalo. Víc mu vadilo to, že mu to Nick přikázal, než aby to mohl nabídnout dobrovolně."
Agentka těkala mezi ním a přikyvujícím Stevem očima. „Nemyslíte, že mu začal věřit, že ne? Takovou chybu by Tony neudělal."
„Co ty víš? Z toho, co mi Loki řekl, spolu vycházeli dobře. Možné je všechno," poznamenal věcně.
„A souhlasíš s Kapitánem, protože tomu věříš, nebo protože s ním spíš?" zeptal se Clint narovinu. Budiž mu ke cti, že ve tváři nepohnul jediným svalem, když Steve prudce zčervenal a odvrátil se.
Bruce naopak zůstal ledově klidný. „To, s kým spím, nebo nespím, nemá na můj úsudek vliv, Clinte," odvětil a potřásl hlavou. „Jen přemýšlím nad tím, co jsem viděl. Jejich interakce byla přinejmenším zajímavá, aspoň to, co jsem viděl a co mi Jarvis pustil z lékařského hlediska. Loki mu z nějakého důvodu asi začal důvěřovat. A podle toho, jak se Tony snažil udržet Lokiho na Zemi, si myslím, že je to vzájemný."
„Nebo ho očaroval," navrhla Natasha.
„Tony neměl modré oči," připomněl jí Barton.
„Mohl ho očarovat jinak –"
„Nemohl, nemá přece magii –"
„Osobní kouzlo se nepočítá do magie –"
„Vždyť byl chodící troska, kde by vzal osobní kouzlo?"
„A sejde na tom?" utnul debatu Bruce dříve, než se stihla svrhnout v hádku. „Thor se vrátí zítra. Třeba nám řekne víc. A já za Tonym zajdu a zjistím, co se děje. Třeba se vážně jen zabral do práce. To by taky nebylo poprvé."
„Půjdu s tebou," nabídl Steve a současně s tím se zvedl ze židle.
„Jak jinak," zamumlal agent a nápadně si začal prohlížet toulec se šípy, který měl do té doby položený vedle sebe na zemi.
„Nech ho," šťouchla do něj Natasha a mile se na Kapitána usmála, „Byl to koneckonců jeho nápad. Jestli zrudne ještě víc, spletu si ho s kečupem. Nic ve zlém, Steve. Je to roztomilé."
„Jste nemožní," zpražil je Bruce ve stejné chvíli, co Kapitán afektovaně odešel z místnosti, a následoval ho, aniž by se staral o to, co ti dva odpověděli. „V pořádku?" zeptal se ho, jakmile se k němu připojil na chodbě. Nenápadného doteku hřbetu dlaně si neměl kdo v prázdné chodbě všimnout.
ČTEŠ
Kameny moci (Ironfrost)
FanficLoki si za svůj útok na New York odpykal svůj trest. Nebo si to aspoň myslel. Poté, co ho Thor odnese z místa, kde ho našel, a nechá ho v péči Tonyho Starka, však spolu s ním začíná zjišťovat, že tak snadné to nebude. Navrácení schopnosti kouzlit vš...