„Ta hra na chůvu se jim nějak vymkla kontrole," poznamenal Clint, zatímco sledoval, jak Loki s Tonym odchází.
„Taky bych řekla," souhlasila Natasha během protahování před tréninkem, který měla absolvovat s Volstaggem. Ten už na ni čekal v pomyslném ringu. „Tohle už přesahuje rámec nějakého dohledu."
Steve se skepticky zadíval jejich směrem. „Myslíte, že oni dva... spolu?" zeptal se a zrudl, jakmile se na něj otočilo několik párů očí.
„Ne," odpověděli Natasha s Fandralem současně.
„A to je právě ten problém," doplnil Clint.
„Podle čeho soudíš, že oni dva spolu nic nemají?" vložila se Sif do hovoru. „A hlavně proč by měli? Proč by se měl Anthony zahazovat s takovým zrádcem?"
„Není zrádce," bránil ho Fandral tiše. „Udělal chybu. Všichni je děláme."
„Tak se na ně podívejte. Od toho dne, co se Tony vrátil za náma, to jde s nima z kopce," vysvětloval Clint trpělivě a nebral v potaz Sifino odfrknutí. „Jeden jak druhej nemluví, což je u Tonyho dost divný, vezmeme-li v potaz, že se sakra rád poslouchá –"
„To Loki taky," přidal se Hogun pobaveně. „U něj je mlčení zázrak."
„– oba vypadají, jako by jim někdo polámal hračky a není s nima žádná sranda," dokončil Clint.
„Takže myslíš, že spolu něco měli a skončilo to?" zajímala se Sif zaujatě.
„To těžko," zavrtěla Natasha hlavou. „Nemyslím, že vůbec něco pořádně stihlo začít."
„Každopádně by s tím měli něco udělat," usoudil Clint suše.
„Co jako?" nechápal Steve.
Clint se na něj obrátil s neproniknutelným výrazem. „To, co děláte s Brucem. Zašukat si. Sex. Víš, co je to sex, že jo? Děláte to přece."
Steve zalapal po dechu a tvář se mu zbarvila do temné červeně. Upjatě se postavil a štít, který doposud opíral o zem, si přehnaně afektovaně hodil na záda. „Na to ti nebudu odpovídat," odsekl a vzápětí se otočil k odchodu.
Natasha s Hogunem se rozesmáli a Clint se k nim vzápětí přidal. „A to ses bál, že přijdeš o legraci," pobaveně broukla agentka a vydala se za Volstaggem, který se na ni přátelsky zubil a prokřupával si prsty.
Jediný, kdo se nesmál, byli Fandral se Sif. Ti si vyměnili pohledy. Sif znechucený, Fandral zadumaný.
***
„Do prdele," zamumlal Tony a nechybělo mnoho, aby bouchl pěstí do zdi. Opět zabloudil. Tak moc za Lokim pospíchal, že nedával pozor a někde špatně zahnul. A aby toho nebylo málo, tak si nedokázal vybavit, jestli v této části paláce už předtím byl. Netušil tedy, kudy se má vydat zpět. Chodba, kterou přišel, měla odbočku do výklenku s jedněmi širokými vyřezávanými dveřmi. Ty se otevřely dříve, než se otočil k odchodu.
„Anthony," zašveholila Sif potěšeně, vyšla ze dveří a připojila se k němu. „Jaký vítr tě přivál k mé komnatě?" zeptala se a věnovala mu široký úsměv.
Tony se zarazil. „Tady je tvoje komnata? Tak to jsem se pořádně seknul. Někde jsem blbě zahnul. Pořád se tu v jednom kuse ztrácím." Skousl si ret a nasadil úsměv, kterým obvykle balil ženy na večírcích, avšak tentokrát nechtěl flirtovat. Jen chtěl být milý. „Myslíš, že bys mě navedla, kudy se vrátit?" požádal zdvořile.
Sif se přiblížila na šíři dlaně. Byla o něco vyšší a Tony si všiml, že voní tak svěže, jako by se právě vykoupala. A zřejmě ano; vlasy se jí ve zvlněných pramíncích stáčely na záda a nemohl přehlédnout, že vypadala celkově jinak. Více žensky. Neměla typické šaty, spíše tuniku bez rukávů do půli stehen, přepásanou v pase zlatým řetězem. Evidentně neměla podprsenku a rozhodně ji nepotřebovala.
ČTEŠ
Kameny moci (Ironfrost)
FanfictionLoki si za svůj útok na New York odpykal svůj trest. Nebo si to aspoň myslel. Poté, co ho Thor odnese z místa, kde ho našel, a nechá ho v péči Tonyho Starka, však spolu s ním začíná zjišťovat, že tak snadné to nebude. Navrácení schopnosti kouzlit vš...