~37~Wracam do domu~

120 11 10
                                    

- Pabluś, wróć z nami do domu. Proszę! - Powiedziała mama.

Spojrzałem się, na Roberta stojącego za mną. Z jego twarzy, dało się wyczytać, że lepiej by, było gdybym z nimi poszedł.

- Dobrze. - Odpowiedziałem.

Pomachałem mu i Pedri'mu na pożegnanie i wsiadłem, do naszego auta. Mam nadzieję, że nie będą kontynuować tego tematu...

<W domu>

Od razu wszedłem, do mojego pokoju. Mam nadzieję, że dadzą mi spokój. Teraz gdy oni wiedzą, że Lewy mieszka na przeciwko, nie ma opcji, bym się do niego wymknął. Ta chatka za miastem też już jest znana. No kurwa... Wziąłem swój telefon i przeglądałem zdjęcia Lewego na Instagramie. Eh... Już za nim tęsknie. Już nasze codzienne spotkania za pewne nie wrócą... Mimo iż mam te 18 lat... Ale co by było gdybym się wyprowadził? W sumie jako piłkarz, nawet sporo zarabiam, chyba by mnie było stać na mieszkanie. W tym celu odpaliłem na laptopie, ogłoszenia o sprzedaży. Przeglądałem, lecz albo za duże, za małe, za drogie... Aż natrafiłem na te idealne. Nie było jakieś super duże, ale też nie małe. Właściwie to nie mieszkanie, a mini dom z ogródkiem. 3 pokoje + kuchnia połączona z salonem (tak wiem to nie jest mini, ale trudno). Oraz łazienka. Cena też była nawet dobra... Tylko nie przewidziałem jednej rzeczy... Moi rodzice mają te moje pieniądze... Tylko jak zapytam uznają to za dziwne. Bo przecież po co mi? Dobra, dam radę...

- Mamo?
- Tak Pabluś?
- Czy mógłbym, dostać dostęp do tego konta z moimi pieniędzmi?
- Po co?
- Bo chciałbym coś droższego, sobie kupić.
- Pomyślę...

___________________________
Miałam wczoraj dać rozdział, ale o nim zapomniałam.

A i jeszcze takie pytanko:

Z tymi shipem były dwa wątki

1. Lewy i Gavi, mieli dzieci, ale pojawiały się inne shipy.

2. (Ten) Lewy i Gavi nie mają dzieci i nie pojawiają się tu inne shipy

A co jeśli stworzyć by 3, gdzie mają dzieci, ale nie ma innych shipów? Co o tym sądzicie? Tak wiem dużo tego :)



Lewandowski x Gavi ~ Zobaczyłem go na boiskuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz