I.

649 17 0
                                    

"Ha..."

Etrafı ince fildişi perdelerle çevrili bir yatağın üzerinde, bugün ilk kez karşılaşan bir kadın ve bir erkek, onun üzerinde bir çift yılan gibi iç içe geçmişti.

Çarpıcı siyah gözleri ve altın rengi gözleri olan adam, Latio Kıtasındaki beş büyük büyücüden biri olan Hisran Epheshion'du.

Pek çok kadınla arkadaş olmasına rağmen, kimseyle çıkmadığı ve yatmadığı için hadım olduğuna dair kronik söylentilerden muzdaripti. Ancak söylentiyi çıkaran veya duyanlardan biri bile şu anki sahneyi görse ağzını kapalı tutar.

Hisran'ın vücudunun alt kısmındaki gaddar gücünü sergileyen şey bir hadım ise, dünyada hadım olmayan kaç kişi vardır?

"Ahhhk, uhhk..."

Büyücü, beyaz, narin elleriyle kadının şehvetli göğüslerine canı istediği kadar masaj yaptı. Açgözlü bir eldi, sanki bir şekilde onu sıkıştırmaya çalışıyordu. Beceriksiz ama şehvetli eller, yumuşak et parçalarını ileri geri yırtmakla meşguldü.

İnatla dokunulan zirveler yavaş yavaş ayağa kalktı.

"Dokun, öyle dokun..."

"Öyleyse buna ne dersin?"

Bunun üzerine titreyen kadının sesi onun hareketlerini caydırmak yerine cesaretlendirdi. Hisran'ın dudakları sıcaklıkla doldu ve göğsünün geri kalanını da içine çekti. Yumuşak eti sıcak ağzına her çekişinde, altındaki kadın zıpkınla delinmiş bir balık gibi geri sıçradı.

"Ah, hey!"

Olgun bir şeftali kadar lezzetli bir vücuda sahip olduğu için bu tarafa bağışıklığı yoktu.

Muhtemelen, bulunduğu dünyadaki erkeklerin çoğunun hadım olduğu açıktı. Onun gibi güçlü bir güce ve hikayeye sahip bir başbüyücü olmasalar da, onu gördüklerinde tamamen işe yaramazlar.

"Haa, gerçekten...!"

Kokudan sarhoş olan tüm vücudu bir fırın gibi ısındı ve kadın nefes nefeseyken bile keskin bir şekilde konuştu. Kedimsi yüzünde canlı bir kızarıklık, yarı odak dışı görünen koyu kahverengi gözler ve verdiği uyarıya göre açılan dudaklar.

Tıpkı kızışmış bir kedi gibi görünüyordu.

Hisran, çılgınca çizilmeyi göze alarak taçyaprak gibi gül dudaklarını yuttu. Kadının gözleri büyüdü. Güzel kaşları onaylamaz bir ifadeyle çatıldı ama kolu onu uzaklaştırmak yerine boynunu tuttu.

Sözde 'Senden nefret ediyorum ama vücudunu seviyorum'. Bunun anlamı bu. Kokuya sarhoş olması doğal bir tepkiydi.

Aynı zamanda, Hisran'ın parmakları onun şehvetli göğsünü ve hassas karnını aşağı yukarı sıyırdı ve nemli yaprakları okşadı. Kıvrımların içinden akan kalın bal parmaklarını ıslattı. Öpmüyorsa, sadece parmağını kaldırıp tadına bakmak istiyordu.

Ondan gelen koku kadar tatlı olacak mı?

"Elime geçen tek şans bu olmayacak."

Yukarıdan, dudaklar sıcak dudaklarla çarpıştı ve aşağıdan, yaramaz parmaklar yaprakların içini ovuşturdu. Bu, belki de ilk kez sonuna kadar gitti, ancak benzer deneyimler o kadar büyüktü ki, parmakları ıslak çatlakları hiç tereddüt etmeden kazdı.

Kadın sanki bir acı ya da yabancı bir cisim hissetmiş gibi dudaklarını ısırdı, yine de Hisran'ın umurunda değildi... Hayır, daha doğrusu, umursayacak vakti yoktu. İçeri girer girmez parmaklarını sıkıştıran iç duvar yüzündendi.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin