"Artık ona dokunduğuna göre, em."
Hisran'ın sesi her zamankinden daha alçaktı. Diz çökmüş olan Jaeha'nın önünde yarı dikleşmiş penisleri kıpırdandı. Bir süre öncesine kadar elleriyle okşayarak ve düzelterek kaldıran oydu.
Fellatio, sözleşmeyi yazarken hazırlandığı bir şeydi. Yine de, vahşi bir kafayla duran şeyi görünce kalbi zayıfladı.
Hepsi ağzına sığar mı?
Bir an tereddüt ettikten sonra, Jaeha şaftın ucunu ısırdı.
Erkeklerin ve kadınların genital organları hassas ve narindi. Bu yüzden, onu dudağıyla ısırmak ve dişlerini olabildiğince fazla kaldırmadan emmek düşündüğünden çok daha zordu. Nefes almakta zorlanıyordu, ağzı ve çenesi uyuşmuştu.
Aşk romanlarında gördüğü bazı tasvirleri anımsayarak, sanki şeker emiyor ya da dondurma yalıyormuş gibi penis başını yaladı ve sütunu yavaşça yaladı.
"Haa..."
Heyecanlı bir canavarın hırlamasına benzer bir ses duyuldu. Birden Hisran'ın nasıl bir ifade takınacağını merak etti.
Başını biraz kaldırdığında daha yüksek bir ses duydu.
"Vay canına, ne çılgınca! Burayı nasıl bildin?"
...Ha?
Mevcut duruma hiç uymayan bir kelime miydi?
Jaeha onun sayesinde uykusundan uyandı. Az önce içinde bulunduğu tuhaf durumun bir rüya olduğunu anlayınca, utanç içinde battaniyeyi tekmeledi.
'Çılgın, çılgın, Yoon Jaeha! Böyle bir rüya görmek için!'
Dışarı çık ve öl. Yaklaşık üç dakikadır yatakta ortalıkta dolaştıktan sonra zar zor sakinleşebildi. Ayrıca dışarıdaki koşullara da dikkat edebilirdi.
"Sanırım biri Hisran'ı ziyaret etti?"
Konuştuklarını biliyordu. Ancak eskisi gibi seslerini yükseltmezlerse içindekiler duyulmayacak gibiydi.
Ölü bir fare gibi hareketsiz kalmak mı en iyisi yoksa bilgi toplamak mı en iyisi?
Jaeha biraz düşündükten sonra kabaca kıyafetlerini kontrol etti ve yatak odasından çıktı.
Hisran'ın sözleşmeyi imzaladığı salon benzeri alana doğru yönelirken ses yükseldi. Neyse ki, kapı biraz açıktı, bu yüzden sadece yaklaşarak konuşmaya kulak misafiri olabilirdi.
"İkisine de bakmak zorunda mıyım? Vikont Koufen'in işi. Öyle bile olsa, Kont Gloria'nın işi..."
"İyi hissetmiyorum. Sadece Kont'un çalışmalarını düşünürseniz, bu size ciddi gelmeyebilir, ancak bunun Viscount Koufen davasıyla aşağı yukarı aynı zamanlarda gerçekleştiğini belirtmekte fayda var. Bu aynı zamanda Büyücülerin işi de olabilir. Öyleyse, Sör Albert ve Sör Hossein dışında, iyileştirme büyüsünde iyi olan ve saklanıyor olabilecek büyücüleri yenebilecek birinin olması gerekmez mi?"
"Evet ama..."
"Ya da seyahat etme isteksizliğinin başka bir nedeni var mı... Winkio."
"Zeppy, bekle!"
Tanıdık olmayan 'Winkio' kelimesini duyduğu anda, Jaeha sanki tüm vücudu görünmez bir ipe bağlıymış gibi hissetti. Sonra kapı sonuna kadar açıldı. Şaşkın bir ifade takınan Hisran'ın dışında, ona sakince bakan yabancı bir adam vardı.
Açık sarı saçları ve kırmızı gözleri var ve Hisran'ın ona 'Zeppy' dediğini varsayarsak, muhtemelen kızıl kulenin yardımcı ustalarından biri olan Zephiroth'du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...