IX.

240 8 0
                                    

Acı ve hazzın aynı anda aktığını hissetmek heyecan vericiydi ama zevk, canlandırıcı hisle karışınca, garip bir ahlaksızlık duygusu da hissetti.

Açıklığına giren parmakları, sanki onun iç duvarının şekline aşinaymış gibi, tepki vermesi için hassas bölgeleri ovuşturuyormuş gibi yavaşça hareket etti.

Sadece bir parmaktı. Kafasında bir şeyler olacak gibiydi. Ek olarak, yakışıklı ve hatta sihir kullanabilen yakışıklı bir adamın önünde uzanmış ve yaprakları için açgözlü olması ona bir moral duygusu verdi.

"Ah, uhhk—Ben, ben geliyorum!"

Jaeha ağladı ve çığlık attı.

Gözlerinin kenarlarından zevk yaşları süzülüyordu.

Hisran, Jaeha'nın omuzları ve bacakları titrerken, sanki cinsel ilişkiye girmesine izin veriyormuş gibi onun göğüsünü okşadı. Erkek s * erkeklerine benzeyen hafif bulutlu bir sıvı fışkırdı. Hisran tüm sıvıyı yalayıp içtikten sonra yüzünü vajinasından çıkardı ve Jaeha'dan bir adım geri çekildi.

İyileştirici büyüsü sayesinde alt dudaklarındaki ağrı ve vücudunun alt kısmındaki kas ağrıları gitmişti. Doruk noktasından kaçamayan Jaeha, nefes almak için nefes nefese hareketsiz yattı.

Bu sırada sihirle çağırdığı havluyla yüzünü kabaca silen Hisran yanına gelerek sordu.

"Tedaviyi beğendin mi? Alev büyüsü benim uzmanlık alanım ama iyileştirme büyüsünde de iyiyim. Yanıkları olan insanları iyileştirmek."

Bu durumda, tabiri insanlara hastalık ve ilaç vermek için mi kullanıyordu?

Ona pisi balığı gibi bakan gözlerle baktı. Sonra bakışları hafifçe şişmiş sırtına dokundu. Biraz önce onun taç yapraklarını okşarken o da heyecanlı görünüyordu ve erkekliği dimdikti.

"Ama gerçekten bir ilişkimiz olacağını düşünmüyordu, değil mi?"

Bu kurnaz adam şanssız bir piçti, ama söylediklerini bir dereceye kadar tutmaya çalışan bir tip gibi görünüyordu.

'Hmm...'

Jaeha, zihninde Hisran'ı "şanssız kurnaz bir adam"dan "şanssız ama biraz zeki bir adama" yükseltti. Daha sonra şişmiş poposunu görmezden gelerek, görmemiş gibi yaparak sorguladı.

"Tamam, yıkanmak istiyorum. Afedersiniz, banyoyu kullanabilir miyim?"

"Elbette. Hatta beklemek."

Birkaç dakika sonra önlerine bir şey fırladı.

Jaeha'nın gözleri büyüdü. Bunun nedeni, üç başlı pembe tavşan bebeğin canlı bir yaratık gibi yürümesiydi.

[ "Beni aradınız mı, Usta?" ]

"Bu nedir?"

Aman Tanrım. Etrafta dolaşan dev bir bebek görmek inanılmazdı ve hatta konuştu! Bebeğin sesi çok canlıydı.

"Benim sihir gücümle yapılmış, ev işlerine yardım etmek için optimize edilmiş sihirli bir oyuncak bebek. Pek çok yönden kullanışlıdırlar, ancak çoğu büyücünün onları uzun süre kullanmak için yeterli büyü gücü yoktur. Benim için fark etmez."

Hisran'ın gururunu bir kulağıyla dinler, diğeriyle döker, sadece gerekli içerikleri aklında tutardı. Her neyse, ev işlerine yardım eden bir oyuncak bebek olarak, tehlikeli bir varlık gibi görünmüyordu.

O sırada sevimli ve sevimli bebeğin görünüşü dikkatini çekti. Jaeha'nın yumuşak gülümsemesine baktı ve bebeğe dedi.

"Onu banyoya götür."

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin