Ancak Jaeha, karmaşık ve incelikli duygulara uzun süre dalmış kalamazdı. Biraz somurtkan gelen adamın sesiydi.
"Tanıtımımı duyduysanız, kendinizi tanıtmalısınız. O dünyada tanıştırmayla ilgili âdet ve âdet yok mu?"
"...Sadece düşüncelerimi düzenliyordum! Benim adım Yoon Jaeha. Akademide öğrencilere ders verirdim."
Ah, senin özel bir ivmen olduğunu düşünmüştüm. Sen bir profesördün."
"Ben profesör değilim... Bundan daha düşük bir kurumda öğrencilere ders verdim."
"Öğretmenin yeri önemli değil mi? Ne kadar iyi öğrettiğin önemli."
"Öyle ama..."
Bu adam neden şimdiye kadar tanıştığı herkesten daha tatlı sözler söylüyor...?
"Neredeyse öldükten sonra kalbim gereksiz yere zayıfladı mı?"
Sırf onun bu dünyada olması, buranın Kore'den daha yaşanabilir bir yer olacağını garanti etmez. Aksine, burada sadece bir yabancı olacaktı, bu yüzden yaşayacak bir yer bulmak ve iş bulmak eskisinden birkaç kat daha zor olacaktı.
"Ayrıca, yorumlama büyüsü falan olmadan iletişim kuramazdım."
Karşısındaki adamın nasıl karar verdiğine bağlı olarak durumu farklı olmaz mıydı? Başka bir dünyaya taşındıktan sonra bile Jaeha'nın durumu hâlâ içler acısıydı. Bir kez daha intihar etmeyi denemesinin daha iyi olabileceğini düşündü.
Jaeha'nın melankolik düşünceleri, yanına yaklaşan adam tarafından paramparça edildi.
"Artık benim bir büyücü olduğumu bildiğine göre, battaniyeyi çıkarabilir misin?"
"Vay, bekle!"
Hisran, tuttuğu battaniyeyi kenara iter taklidi yapınca, battaniye rüzgar tarafından uçup gitti. Sıcak bir aşk ilişkisinin izleriyle dolu bir kadın ortaya çıktı.
Küçücük elleriyle tam göğüslerini kapatamasa da hızla iki eliyle göğüslerini ve alt bölgesini kapattı.
"Bakma seni sapık!"
"Dün gece bir süredir vücudunu gördüm."
"Yine de anne babana ve küçükken seni çıplak gören çevrene çıplaklığını gösteriyor musun?"
"Bu konuda söyleyecek bir şeyim yok ama... Sana çıplak vücudumu istediğin kadar gösterebilirim. Tek başına çıkarmaya utanıyorsan, ben tekrar çıkarabilirim."
Bunu söyleyen Hisran gerçekten cübbesini indirip içindeki kıyafetleri çıkardığında, Jaeha korkmuş bir sesle haykırdı.
"Yapma..."
"Peki, nasıl istersen. Bu kadar uzun sürdüğü için utanıyorsan, bana neresinin acıdığını söyleyebilir misin?
Ah, seni deli adam... Gerçekten bilmediğin için mi soruyorsun, yoksa onunla dalga geçmek için mi soruyorsun? Bir kadın bir erkekle birkaç kez seks yapsaydı, en çok nerede acı çekerdi?
Koca penisini sonuna kadar zorlarken, alt dudakları biraz karıncalandı ve pelvisi de dahil olmak üzere vücudunun alt kısmı sanki kas ağrıları çekiyormuş gibi ağrıyordu. Bunu nasıl doğrudan söyleyebilir?
Yine de böyle sessiz kalırsa karşısındaki adam geri adım atmazdı.
Ve böylece Jaeha esnek omzunu ve kolunu kaldırdı.
"Omuzlarım ve kollarım biraz ağrıyor."
"Eh, dün gece beni tutmaya devam etmek senin için zor olmuş olmalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...