XII.

184 8 0
                                    

[ Sözleşme:

A Tarafı Yoon Jae-ha ve B Tarafı Hisran Ephesion sözleşmeyi aşağıdaki şekilde imzalar.

1. A, B'nin soğukluğunu tedavi etmek için elinden geleni yapıyor. A, B'nin gerektirdiği araştırma ve deneyleri sadakatle yapmakla yükümlüdür.

2. 1. Maddenin amaçları doğrultusunda B, A'nın mutabakatı altında araştırma ve deneyler yapabilir. B, araştırma ve deneyler yürütürken A'nın fiziksel ve zihinsel güvenliğini garanti eder.

2-1. Araştırma ve deneyler sırasında yaşamı tehdit etmeyen yaralanmalar meydana gelebilir. Çalışma ve deney bitiminden hemen sonra iyileşir. A, araştırma ve deneyler sırasında fiziksel ve zihinsel olarak dayanılmaz bir tehdit hissederse, derhal durdurulur.

2-2. Araştırma veya deney adına B, A'yı başkalarının önünde utanma ve küçük düşmeye zorlamamalıdır. A itiraz ederse, B, araştırma ve deneylerin içeriğini değiştirmek için A ile aynı fikirde olmalıdır.

2-3. B, doğum kontrolüne ve cinsel yolla bulaşan hastalıkların önlenmesine odaklanmalıdır.

3. B, A'yı şiddet veya yaşam tehdidi düzeyinde yıldıramaz.

4. Sözleşme fesih tarihi, sözleşme tarihinden itibaren 99 gündür.

5. B, sözleşme süresi boyunca A'nın beslenmesinden, giyilmesinden ve barınmasından sorumludur. B, A'ya sağduyu düzeyinde yiyecek, giyecek ve barınak sağlamalıdır. Ayrıca B, parça başına 50 altını (Kore wonu cinsinden 50 milyon won) aşmayan limit dahilinde A tarafından talep edilen çeşitli ev eşyalarını sağlamakla yükümlüdür. . Son olarak, B, A'yı diğer insanlardan veya diğer tehlikelerden korumalıdır.

6. A ve B birbirlerinin mahremiyetine saygı duymalıdır.

7. A ve B karşı tarafa ait sözleşme süresi içinde öğrendiği bilgiler hakkında sessiz kalacaktır. Bir taraf, hayati tehlike arz eden bir durumda bilgileri ifşa ederse, daha fazla zarar görmesini önlemek için taraf diğer tarafı mümkün olan en kısa sürede bilgilendirmelidir.

8. Sözleşmenin feshedildiği gün B, araştırma ve deney sonuçlarına göre A'ya tazminat ödeyecektir. B'nin soğukluğu iyileştiğinde, B, B'nin yeteneklerinin erişebileceği her şeye A'nın dileğini yerine getirmelidir. B'nin soğuk algınlığı tedavisi başarısız olursa, B, araştırma ve deneylerde B'ye yardım etmesi karşılığında A'nın Latio kıtasına yerleşmesine yardım eder ve bir yıllık yerleşim masrafları için destek sağlar.

9. Sözleşme sona erdikten sonra bile B, A'ya fiziksel veya zihinsel tehdit veya yaptırım uygulayamaz.

10. A ve B, sözleşme feshedildikten sonra karşı tarafın rızası olmadan görüşemezler.

A ve B yukarıdakileri kabul eder ve sözleşmeye iyi niyetle ve samimiyetle uyacaklarına yemin ederler. Sözleşme sırasında kaçınılmaz bir sorun ortaya çıkarsa, sözleşme içeriği ancak A ve B'nin anlaşması ile değiştirilebilir.

A: Yoon Jae-ha (bura)
B: Hisran Ephesion (burç) ]

Nihayet tamamlanan maddelere bakan Hisran ve Jaeha'nın yüzleri biraz yorgun görünüyordu.

Bunu tamamlamak için üç gün yemek ve uyumak dışında birbirleriyle güreştiler. İki insanın dilleri farklı olduğu için birbirlerinin yazılarını çeviri büyüsü ile anlamak zorunda kalmışlar ki bu onların zihinsel güçlerini daha çok tüketmiştir.

Söylemeye gerek yok, Hisran ve Jaeha bu süreçten geçtiler ve rakiplerinin çetin olduğunu onayladılar.

Bir bilgeden daha alaycı bir ağzı olan bir kadın değil mi? O dünyadaki tüm insanların böyle bir konuşması olabilir mi?'

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin