XXXI

50 1 0
                                    

"Sadece güzel, eğitimli değil, aynı zamanda iyi kalpli olan Bayan'ın sihir konusunda yeteneği olduğunda herkes çok sevindi, hatta Tanrı'nın adaletsiz olduğunu bile söyledi. Eğer Bayan ise, kesinlikle tıpkı Tower Master gibi güçlü ve ihtiyacı olan insanlara yardım eden bir büyücü olacaktır. Onu kıskanıyorum... Eğer Bayan'la en ufak bir benzerliğim olsaydı, çok gurur duyardım."

"Marie'nin neşeli, arkadaş canlısı bir kişiliği ve sevimli bir yüzü var. Bayan gibi yeterince çekici."

"Ah, hayır. Bayan Jaeha gerçekten Bayan'a benziyor. Sen egzotik bir güzelsin ve Kızıl Kule Ustası'nın asistanısın! Aslında Bayan Jaeha harika görünüyor, o yüzden sana bir hizmetçi seçerken başvurdum."

Bunun üzerine içinde acı bir gülümseme oluştu.

Onun havalı olması ne anlama geliyor? Hisran'ın yanından ayrılırsa, ilçenin hizmetçisi olarak istikrarlı bir işi olan Marie'den daha kötü bir durumda olacaktı.

Yürüyüşten sonra Marie ile birlikte yatak odasına dönen Jaeha, üç veya dört hizmetçinin gevezelik ettiğini duydu.

"Kule Ustası geldiğinden beri Bayan'ın uyanması an meselesi, değil mi?"

"Sanırım, peki ya Kont'un sunduğu koşullar? Aranan kişi ya da suçlu olmadıkları sürece Bayan uyanırsa onunla evlenebileceklerini söyledi."

Jaeha bu sözleri duyduğunda bir sebepten dolayı hareket etmedi. Sanki birisi üzerine yapıştırıcı sürmüş gibiydi.

"Kule Ustası da bekar mı? Kendisi genç, yakışıklı ve iyi bir geçmişe sahip. Onunla iyi anlaşamıyor mu?"

"Bayan'ın geçmişi biraz özensiz ama geri kalan her şey yolunda!"

"İkisine de iyi şanslar diliyorum. Hasta ile doktorun ilk karşılaşması romantiktir."

Bu düşünce yorgundu. Dünya farklı olsa bile insanların gözleri aynı görünüyordu.

"Bayan Jaeha...?"

"Ah, bacağım biraz uyuşmuş."

"Ah, sana yardım edebilir miyim?"

"O kadar da kötü değil, sorun değil."

Bunun üzerine Marie'nin çağrısıyla uyandı.

Ancak üç gün boyunca rahatsız edici bir şeyler olduğunu hissetti ve tamamen yere düştü. Böyle bir fikir değişikliğinin nedenini tek başına belirleyememesi onu daha da üzüyordu.

Belki de Jaeha'nın o gece rahat uyuyamamasının nedeni buydu. Birkaç gündür ayaktaydı ve bunu bunu düşünüyordu, bu yüzden bu gece uyumayı hak etti.

'Çok fazla egzersiz yapmadığım için mi...? Biraz hareket edersem uyuyabilecek miyim?'

Tereddüt ettikten sonra şalını giydi ve yatak odasından çıktı.

Üçüncü katta sadece onun geçici yatak odası, Hisran'ın sihirli dolaşıma sahip geçici yatak odası, Elena'nın baygın olan yatak odası ve boş bir misafir odası vardı.

Jaeha gizlice koridorda ilerlerken, Elena'nın karanlık olması gereken yatak odasından gelen hafif bir ışığı fark ettiğinde irkildi.

'...Ha? Bu saatte kim var? Acaba onu böcekle besleyen suçlu ortaya çıkmış olabilir mi?'

Jaeha'nın kalbi küt küt atıyordu.

İster Hisran'ın yatak odasına koşup yardım istedi, ister hemen kapıyı açtı, düşüncelere dalmıştı.

'Ya ben Hisran'ın yatak odasındayken ortadan kaybolurlarsa? Hisran kapıyı sessizce açıp kim olduğunu kontrol etse ve öğrenilse bile hemen çığlık atsa, koşarak dışarı çıkmaz mıydı?'

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin