LIII - Yan hikaye 10

41 0 0
                                    

Hisran ve Zephiroth arasındaki bariz değişim Kızıl Kule büyücülerinin gözünden kaçamazdı.

İki veya daha fazla büyücü bir araya geldiğinde bu değişiklik hakkında konuşmakla meşguldüler. Taraflar, Kule Ustası ve Kule Ustası Yardımcısı ve tek tanık Diana çenesini kapalı tutarken, büyücüler mantık yürütmek ve kendi hipotezlerini ortaya koymak için çok çalıştılar.

'Kule Efendisi Vekili, Kule Efendisi'nin vekilin lorduna karşı olan muazzam zayıflığını fark etmiş olmalı! Aynı zamanda Bayan Jaeha ile de ilgili.'

Jaeha'nın da gözleri ve kulakları vardı, bu yüzden Hisran'ın yanlış bir şey yiyen biri gibi Zephiroth'tan utandığını gördü ve aynı zamanda büyücüler arasında dolaşan hipotezlerle de karşılaştı.

İçsel durumu merak ederek günlük hayatta aniden veya yatakta gizlice Hisran'a sormaya çalıştı ama pek bir şey başaramadı. Zephiroth'un adı geçtiğinde üzgün bir yüzle ona sarılır ya da bir gün öğreneceğini mırıldanmadan önce kollarına gömülürdü.

'Allah Allah.'

Başka hiçbir şey bilmese de bunun kendisiyle ilgili olduğunu çok iyi biliyordu.

Jaeha tatlı olduğu için şimdilik bunu kendi haline bırakmaya karar verdi.

Biraz daha kazmaya çalışırken Hisran'ın cesareti kırılmış görünüyordu ve koşullar ne olursa olsun evrak işlerine karşı tutumu olumluydu. Zephiroth'un gerçek kişiliği dış görünüşü kadar iyi değildi ama en azından onun Hisran'a zarar vermeyeceğini bilerek verebileceği bir karardı bu.

Hisran acı çekse de çekmese de zaman sabit bir hızla geçiyordu. Yaklaşık üç ay sonra, Jaeha ve Hisran'ın sevgili olmasının tam 795. gününde ikili bir akşam randevusu için şehir merkezine doğru yola çıktılar.

Rezervasyon yaptıkları restoran sadece lezzetli mutfağıyla ünlü değildi, aynı zamanda zarif dış cephesi ve güzel dekorasyonuyla da ünlüydü. Burası aynı zamanda ikilinin daha önce birkaç kez ziyaret ettiği bir yerdi.

"Ah? Hisran, şuraya bak. Küçük bir çeşmeye benziyor. Sanırım burada iç mekana gerçekten önem veriyorlar."

"Evet bu doğru."

Dün burada olmayan bir kapalı çeşmenin aniden ortaya çıkmasının nedeni basitti.

Çünkü Hisran bunu bugünkü etkinlik için restorana bağışladı. Kızıl Kule'yi kendi parasıyla yaptırdı ve büyü mühendisliği bölümünün büyücüleri bu sabah çeşmeyi zamanında kurmayı başardılar.

Ayrıca etkinliğin sorunsuz ilerlemesi için bazı büyücüler misafir kılığında restorana girmişti.

Hisran'ın hazırladığı tek şey bu değildi. Jaeha'nın uygun sayıda seyircinin yeterli olduğu görüşüne atıfta bulunarak restorana bir komisyon ödedi ve normal misafir sayısının yalnızca yarısını kabul etmelerini istedi ve ayrıca özel yapılmış çiçek süslemeleri ve sofra takımlarını da bıraktı.

Bu sayede özellikle oturdukları masanın üzerindeki çiçek süslemeleri muhteşem ve güzeldi.

"Bu guzel."

"Hoşuna gitti mi?"

"Evet ama öyle görünüyor ki sadece bu yerin dekorasyonu farklı mı?"

"Çünkü senin için özel bir şey hazırladım."

"Aklın var."

Belki de bunun nedeni Hisran'ın kendisine gelince küçük şeylerle iyi ilgilenmesiydi, bu yüzden Jaeha diğer olasılıkları sorgulamıyor gibi görünüyordu.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin