XLIV - Yan hikaye 1

48 0 0
                                    

Latio kıtasının güney kesiminde yer alan Kainus İmparatorluğu'nun kışları genel olarak diğer yerlere göre daha sıcaktı. Ancak zaman zaman soğuk bir kuzey rüzgarı estiğinde, soğuğa alışkın olmayan İmparatorluk halkı ürperiyordu.

Kıtanın kuzeylileri bunu görünce boşuna yaygara çıkardıklarını söyleyerek başlarını salladılar.

Böyle günlerde Kızıl Kule'nin büyücüleri çok meşguldü çünkü ısı yalıtım büyüsüyle kazınmış eşyalar kısa süreliğine tükenmişti. Bazı büyücüler kış tatili için uzaktaydı, bu yüzden durum daha da fazlaydı.

Kış tatili sistemi önceki Tower Master'ın zamanından beri uygulamaya konulmuştur. Fırsat buldukça dinlenmek için haykıran Hisran, seleflerinin ruhunu korudu ve sistem iyice yerleşti.

Ancak sadece küçük sorunlar vardı; Kızıl Kule büyücülerinin çoğu, soğuğa karşı zayıf olan güneyliler olduğundan, en soğuk tatil dönemini, yani Ocak sonundan Şubat başına kadar tercih ediyorlardı.

Bu dönemde perde arkasında yaşanan mücadele çok şiddetliydi. Ayrıca insan sayısı boşalmaya devam ettikçe büyücülerin kışlık iş yükü de biraz arttı.

Ancak İmparatorluğun diğer kurumlarında nadir görülen kış tatili sistemi, tüm sıkıntılarla yaşanabilecek kadar cazipti.

Kızıl Kule'ye kış gelir gelmez bir tatil tarihi belirlemek en büyük mutluluktu. En azından Hisran Kule Sorumlusu görevinden istifa edene kadar bu sistemin sürdürüleceği görülüyordu.

Jaeha ile görüştükten sonra Hisran'ın bu yılki kış tatili Şubat ortası olarak belirlendi. Ocak başında kısa bir Yeni Yıl tatili geçirdiğini, bu nedenle Şubat ayında tatil yapmanın daha iyi olduğunu ısrarla belirtti.

Yeni yıl tatilini gürültülü başkentte geçiren Jaeha ve Hisran, Şubat tatillerini ilk tanıştıkları Cherriety City'deki gizli bir alanda sessiz ve samimi bir şekilde geçirmeye karar verdiler.

"Sihirli bebek tarafından servis yapılırken düzgün bir şekilde uzanacağım. Bu, Latio kıtasının tatili."

"İyi iyi. Hiçbir rahatsızlık olmayacak ve sadece ikimiz varız, dolayısıyla çok keyifli bir tatil olacak."

Bununla birlikte tatillerinin yönü biraz farklı görünüyordu.

* * *

"Hoş geldiniz Usta ve Bayan Jaeha."

"Seni özledim!"

Hisran'ın sevgilisi olarak yaşarken Latio Kıtası'na olduğu kadar sihire de alışan Jaeha, sihirli bebek tarafından karşılandığında gülümsedi. Sanki uzun zamandır görmediği bir tanıdığıyla tanışmış gibi mutlu bir yüzü vardı.

Bir süre burayı ziyaret etmeseler de gizli alan rahat ve temiz tutuldu. Çalışkan ve yetenekli sihirli bebeğe şerefe.

Ve böylece bir haftalık rüya gibi bir tatil başladı.

"Hey."

"Hayır, ellerini çek. Uzanmam lazım."

Sihirli bebek tarafından dilediği gibi servis edilirken yemek yeme ve uyuma hayatını tekrarladı. Hisran ona doğal bir şekilde dokunmaya çalıştı ve Jaeha öpücüğünü iyi bir şekilde kabul etti ama eğer ona bundan daha fazla dokunursa gözünün kenarını kaldırıp ona şiddetli bir tokat atacaktı.

Onun karakteristik kedi yüzünü ve alaycı gülümsemesini bundan daha çok sevmesine rağmen, vücudunu çok beğenmişti, bu yüzden Hisran kaynayan arzusunu sakladı ve fırsatı aradı.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin