Hisran dişlerini sıktı.
Yüzündeki ifade bir anda kayboldu. Jaeha'nın üzerinden aşağı inerken ona bir kalkan verdi ve fısıldadı.
"Sonra hemen geri geleceğim... hayır, ben hallederim ve geri gelirim."
Her zamanki gibi dostça bir sesti ama belki de ifadesiz olduğu için bir şekilde ürkütücü geliyordu. Biraz irkilen Jaeha, boş gözlerle onun arkasına baktı.
Kapıyı kilitleyip dışarı çıkarken Hisran'ın altın rengi gözleri çılgınca parladı.
"Size neden Ateş Başbüyücüsü olduğumu söyleyeceğim."
Hisran ve Jaeha'ya saldıran yirmi kadar Çinli Zombi vardı. Çinli Zombi grubunun eve bir kuşatma gibi yaklaşmasını izlemek ürkütücüydü. Yine de onlara baktı ve bir elini kaldırdı.
Ayaklarının önünden yükselen bir ateş duvarı hızla yerden geçen yaratıkları yakıp yedi ve bir grup Çinli Zombiyi yuttu.
"Uuuuu!"
"Kuuuu-!"
Göz açıp kapayıncaya kadar, yirmi Çinli Zombiyi küle çeviren ateşten duvar, Hisran'ın tek hareketiyle tekrar gözden kayboldu. Acele büyüsünü kullanmış olan ayakları, tanıdık büyüyü hissettiği bir yere gitti.
"Ateş küresi."
Hisran ve Jaeha gibi özel durumlar dışında, büyücüler ve şövalyeler genellikle en fazla iki veya üç kişilik savaşırdı.
Viscounty'nin şövalyeleri ikisinin dikkatini çekerken kızıl kulenin büyücüsü Kyle'ın hazırladığı ateş mızrağı isabetli bir şekilde içlerinden birinin kafasının arkasına saplandı.
Şövalyeler ve Kyle'ın yüzleri aydınlandı. Yaratıkların yakında alevler içinde kalacağından hiç şüpheleri yoktu.
"Ne ne...?"
Yangın, Çinli Zombi'nin sadece kafasının arkasını yaktı ve başka yerlere sıçramadı. Sanki tüm vücudu suya batmış gibiydi. Çin Zombilerinin başları ateşe verilmiş halde tırnaklarını sallamaları korkunçtu.
"Neden yanmıyor...!"
"Ben, bilmiyorum. Kule Ustası onu bir ateş küresiyle yaktığını söyledi!"
Utanç hatalara neden oldu.
Ayağı kaydığı anda şövalye, Çin Zombisinin pençelerinin boynunu deleceğini tahmin etti. Bununla birlikte, tüm vücudunun yanması, keskin tırnakların boynunu delmesinden yaklaşık yarım vuruş daha hızlıydı.
"Kule Ustası...!"
Kyle memnunmuş gibi haykırdı. Çinli Zombi'yi ateş küresiyle öldürdüğü yalanını söyleyerek Hisran'a kendisini neden zor duruma soktuğunu sormaya çalışan Kyle, gözleri buluştuğu anda ağzını kapattı.
Pırıl pırıl altın gözler, ifadesiz yüz.
Tüm vücudundan öfkeli bir ısı yayarak, önceki Kule Ustası tarafından hakarete uğradı ve Kule Ustasını bir ateş duvarı ile süpürdü, aynı zamanda "insan felaketi" ve "Ateş Başbüyücüsü" unvanlarını kazandı.
Kısacası artık hiçbir şey göremeyecek durumdaydı. Yanlış yakalanırsa, Çin Zombileri ile yanıyor gibiydi.
"Ah, bu ateş küresinin ve o kişinin ateş küresi olduğunu düşündüğüm için bir aptalım." Görünüşe göre onu yakmak için bir ateş fırtınası kullanmam gerekecek.'
Cevabı kendi başına bulan Kyle, nazik bir sesle söyledi.
"Beni kurtardığın için teşekkürler Kule Efendisi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...