"Öncelikle mekan çok sıradan."
Luna onu işaret ettiğinde Hisran'ın kaşları hafifçe çatıldı. Kendisi de buna razı oldu.
"Sadece restoranları düşünmedim. Çeşitli yerleri düşünüyordum ve çeşitli sorunlar bir araya geldi, bu yüzden onları elden çıkardım ve sadece restorandan ayrıldım."
"Hadi şu çeşitli yerler hakkında konuşalım."
"Başkent Meydanı mı? Konser Salonu? Güzel bir çiçek bahçesi...?"
"Başkent meydanının nesi var? Özel bir etap planlayabileceğimizi düşünüyorum."
"Jaeha kalabalığı sevmiyor."
Jaeha, benzersiz alıngan kişiliği nedeniyle kayıtsız görünse de, diğer insanların bakışlarına derinden önem veren bir insandı.
"Hmm, doğru... peki ya konser salonu? Kule Ustası, yeterince paran var. Oyuncuların Tower Master ile Bayan Jaeha arasındaki ilk buluşma hakkında kısa bir oyun oynadığı bir mekanda evlenme teklif etmenin harika olacağını düşünmüyor musunuz?"
Luna parlayan gözlerle konuştu. Oyun kullanarak öneride bulunmak, Cainus İmparatorluğu'nun Üçüncü İmparatoru Elroi'nin bunu yapmasıyla meşhur olan bir yöntemdi. Birkaç büyücünün bu görüşe katılarak başlarını salladığı görüldü.
Hisran söyleyecek başka bir şey bulamadı, bu yüzden bir anlığına ağzını kapalı tuttu.
'Yapabilirsem bunu yapmak isterim.'
Eğer buluşmaları biraz daha normal olsaydı, farkında olmadan Luna'nın ona söylediği yöntemi uygulamak için ortalıkta dolaşıyor olurdu.
'Oyunun 'Yalnızca Yetişkin Seyirci' olarak etiketleneceği gerçeğinden sonra, hiç heyecanlanacağını sanmıyorum! Tamamen utanç verici olacak!'
%100 emindi... Plan, ona ondan ayrılmasını söylemekle aynı etkiyi yarattı.
"...Ah, ilk buluşmamız biraz gecikti."
Hisran yanıtlarken birisi farklı bir fikir öne sürdü: "Peki Tower Master'ın Bayan Jaeha'yı büyücü sürülerinden kurtardığı durum ne olacak? Eğer buradaki büyücüler savaşı yeniden canlandırabilirlerse harika olur diye düşünüyorum."
"Hayır, deli! Jaeha'nın o zamanın korkunç anılarını hatırlamasını ister misin?"
"Şu anda Kızıl Kule'yi tanıtmak için bir oyun yapmaya çalışmıyoruz."
Teklif Hisran ve Luna tarafından aynı anda reddedildi ve bu yorumu yapan büyücü de şiddetle yakılarak revire götürüldü.
Luna başını salladı.
"Bu büyücülerin sosyal becerileri yok!"
Elbette o aynı zamanda bir büyücüydü. Ama açıkçası insanlar hiçbir zaman şikayet etmediler, içeride de yapabilirlerdi. Hisran'ın ateşi kısa bir süre sonra dursa da yaptığı yanlış ilacı içmesi asla unutulmayacak karanlık bir tarih yaratacaktır.
"Oyunu erteleyelim, çiçek bahçesinin nesi var?"
"Ah, Jaeha çiçekleri sevmiyor değil ama böceklere olan nefreti çiçeklere olan tercihinden daha fazla."
"Diana'nın böcek kovucu spreyini kullanmaya ne dersin?"
"Kısa ömürlü."
Aslında. Ve incelikli bir nedenden dolayı seçenekleri hariç tuttuktan sonra, sadece iyi görünen ve hiçbir değişkeni olmayan restoran vardı. Luna ve büyücüler Hisran'ın planına ikna olmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...