"Babam anneyi sevdiğinde, o..."
Bu da neydi? Jaeha müstakbel kayınvalidesi ile buluşacağı yer olduğunu düşündüğü için çok gergin olmasına rağmen, Marquis Ephesion'un evindeki salon hızla baba ve oğul arasında bir aydınlanma mekanına dönüştü.
'...Huh, ne kadar çılgınca.'
İfadesini kontrol edemeyen Jaeha, kayıp bir bakışla gözlerini kırptı. O sırada kahkahalarla dolu bir ses duydu.
"O'nunki büyüdükçe ikisi böyle kavga etmeye başladı."
"Ah evet..."
İki adamın kavgasını izleyen Markiz'in görünüşü sakindi. Fazla bir şey bilmiyordu çünkü büyü alanına yeni adım atmış bir acemiydi, ancak büyünün iki adam arasında sürekli çatıştığını hissediyordu.
Bu, Hisran ile Zephiroth arasındaki, Kızıl Kule'de sıklıkla tanık olunan sinir savaşına benziyordu.
'Kızıl Kule veya Markiz Ephesion...'
Hisran'la her yer aynıydı.
Bunu düşündüğü anda Jaeha'da kalan gerginlik bile ortadan kayboldu. Marchioness onun iç çekişini izlerken ağzını açtı.
"Omzunuzdaki gerginlik gittiğinde kendinizi daha rahat hissediyorsunuz, değil mi?"
"Ne? Ah..."
...Bu, Hisran ya da Marquis Ephesion çiftinin gerginliğini azaltmak için yarattığı büyük resim olabilir mi? Sanki yanlış anlamasını düzeltmek istercesine, Markiz gülerek ekledi.
"Marquisate'de günlük yaşam böyle."
"Marki ile Hisran arasındaki ilişki çok... dostane."
Jaeha bundan başka uygun bir ifade düşünemedi.
"Kainus İmparatorluğu'nda Marquisate Ephesion, pek çok açıdan sıra dışı bir aile olmasıyla ünlüdür. İlk kafanın bir büyücü olması nedeniyle mi? Bu ailenin insanları nesilden nesile mükemmel büyü becerileriyle övünüyorlardı ve çoğu zaman güçlü iddiaları ve inançları vardı. Kişilikleri... Bayan Jaeha'nın deneyimlerinden de görebileceği gibi, olumlu konuştuklarında özgür ruhlular, istedikleri gibi konuştuklarında ise bencil olma eğilimindeler."
...Evet, bilmek istemese bile bunu çok iyi biliyor. Jaeha onun sözleri üzerine bilinçsizce başını salladı.
"Velita, yanılıyorsun! Ben özgür ruhluyum, o ise bencil."
"Anne bizi bir araya getirme! Ben özgür ruhluyum, babam ise bencil."
'Gerçekten ikisi de aynı.'
Marchioness ve Jaeha aynı anda başlarını salladılar. Yeşil gözler ile koyu kahverengi gözler buluştu.
"Yine de birlikte olmak eğlenceli insanlar."
"Evet bu doğru."
"Heisen'la tanışmadan önce düşmüş bir Baronluğun kızıydım."
Düşmüş bir ailenin kızı ile genç ve gelecek vaat eden büyücü Marquis arasındaki ilişki... Farklı bir dünyadan gelen yabancı Jaeha ile Kızıl Kule'nin efendisi Hisran arasındaki ilişki kadar olmasa da, bir aşk hikayesiydi. Bu ilişki dünya insanlarını şok etmeye yetti.
"Heisen'i tanıyan insanlar onunla konuştu. Kendisine yakışmayan bir kadına geleceğini vaat ederse mutsuz olacağını söylerler. Beni tanıyanlar da aynı şeyi söyledi; eğer durumuma uymayan bir adamla gelecek vaat edersem mutsuz olurum."
Pek çok insan ondan ve Hisran'dan bahsediyordu. Jaeha hafifçe dudaklarını ısırdı.
"Bayan Jaeha beni ve Heisen'ı nasıl görüyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...