VII.

243 10 0
                                    

"Hıh..."

Genelde güçlü bir cinsel dürtüsü olan biri değildi. Jaeha, yorulana kadar altın gözlü yakışıklı bir adamla seks yapmayı hayal etti.

Daha önce hiç görmediği ve adını bile bilmediği bir adamdı. Çaresizce onun sıcak dudaklarına ve dokunuşuna çöktü. Pornodaki kadınlar gibi, onun büyük penisini açgözlülükle yuttu ve utanç verici bir çığlık attı.

Jaeha ilk kez bu kadar tahrik olmuş bir kadın olduğunu biliyordu...

Adam ne zaman vücudunu yoklasa ya da onu öpse, vajinasından aşk sıvısı akıyordu. Bu sayede yerleştirmenin nispeten kolay olması iyiydi, ama poposunun altındaki çarşafların tamamen ıslak olduğunu hissetmek utanç vericiydi.

"Ayrıca, iyi olduğunu söylediği için onu emen adam yüzünden daha da utandım...!"

Yarı uyanık olan Jaeha gözlerini kapattı ve sadece elini hareket ettirerek kalçasının yanındaki çarşafı yokladı. Yüzündeki kuruluğu hissedince rahat bir nefes aldı ağzından. Çok yaramaz bir rüya görmüş olmalı.

"Sana ne kadar çok bakarsam, o kadar çekici ve tuhaf oluyorsun."

Seksi bas sesini duyana kadar öyle düşündü.

O anda Jaeha, yabancı ama tanıdık sesin sesiyle şaşkınlıkla gözlerini açtı. Gerçekçi olmayan yakışıklı bir adam, yanında bir açıyla uzanmış, ona bakıyordu. Sorun şuydu ki, adam rüyasında tutkuyla kaynaştığı adama tıpatıp benziyordu...

"Kim kim-"

İçgüdüsel olarak vücudunu örten battaniyeyi aldı ve sordu. Yorgan vücuduna bastırdığı anda çıplak olduğunu fark etti.

Sonunda Jaeha, dün geceki rüyanın gerçek olabileceğini çok yüksek bir olasılıkla biliyordu.

Beklenildiği gibi.

Adam gülümseyerek söyledi.

"Dün gece seni kim yedi?"

"Saçmalama...! Beni yiyen sendin."

Adam gelişigüzel cevap verdiğinde, hemen karşılık verdi.

"Pekala, iyi hatırlıyorsun."

Seksi bas, tembelce yatan adam figürüne çok yakışıyordu. Utanmadan açığa çıkan vücudu, yakışıklı yüzünün aksine erkeksi güzelliğini sergiliyordu. Orta karın kasları ve güçlü kalçalar, nihayet...

'Ne ne? Orası neden bu kadar büyük? Ereksiyon mu var?'

İhtişamını sergileyen p*niler bile...

Jaeha'nın gözleri utançla kısıldı. Jaeha'nın yüzüne bakan adam, bakışlarının nereye yöneldiğini fark etti ve gülümsedi.

"Dün gece çok sevdiğin şey buydu."

"O, bu..."

İnkar etmek istedi. Dün geceye dair anılarının bir kısmını hatırlayan Jaeha, bunu kolayca inkar edemezdi. Dün gece aklı başında değil gibiydi... Bu kadar büyük bir silahı kabul etmek nasıl bir duyguydu?

Jaeha yanaklarının yandığını hissetti ve taze bir sesle bağırdı.

"Boş ver, utanmıyor musun? Sabah kendinizi ifşa mı ediyorsunuz?

"Kısa bir süre önce, iyi örtüldü. Tüm battaniyeleri çıkarana kadar.

Merhaba...!

Bu adam şaka değildi.

Dudağını ısırdı ve battaniyeyi adama doğru kaydırdı. Neyse ki, görünüşe göre teşhirci değildi, bu yüzden bir battaniye çekip vücudunun alt kısmını örttü. Ancak adam çekerken geri tepmeyle hafifçe indirilen battaniye meme uçlarını ovuşturdu.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin