"Hisran, seni piç kurusu, tüm bölgelerin Çin Zombilerini yaktın mı?"
Bir büyücü titreyen bir sesle sordu.
Hisran'ın kaşları seğirdi.
"Seni p * ç...? Yanarak ölmekten çekinmeyeceğim insanlar bana kaba şeyler söylediler."
"Aki, kapa çeneni!"
Shaq, sanki ışınlanma büyüsüne hazırmış gibi, büyülü güçleriyle müttefiklerini kendine çekerek konuştu. Dudaklarının kenarları ilk kez yükseldi.
"Kaçmak mı istiyorsun? Benim iznim olmadan?"
Hisran'ın kaynayan büyüsü bu bölgedeki büyüyü bozmaya başladı.
Hisran'ın ısısını tutan büyü kararsız hale geldikçe, ışınlanma büyüsü imkansız hale geldi. Büyücülerin yüzlerinde bir umutsuzluk parıltısı parladı.
"Şu anda birikmiş çok şeyim var."
"...."
"Bana zamanı geri ver, yoksa bu mümkün değilse, öfkem geçene kadar seni pişirmeme izin ver. Ne seçersiniz?"
Cevapsız bir seçenekti.
Yakmak, birçokları için en korkunç cezalardan biriydi. İnsanlığa ihanet eden şeytani büyücüler olmalarına rağmen, Diana yalnızca sempati gözyaşları hissedebiliyordu.
Hisran son derece kızgındı, Zephiroth ve Diana ona o kadar odaklanmışlardı ki büyücüler büyük bir tehlike içindeydi. Mağaranın içindeki insanlar farklı nedenlerle mağaranın duvarına gömülü, hafif kırmızımsı bir ışıltı vermeyen tek bir taş bile bulamadılar.
Ateş Küresini Çinli Zombileri yakan büyücülere yaymadığı için kesinlikle tek bir nedene bağlıydı!
Temel ateş büyüsü olan Ateş Topu, belirli bir miktarda büyü gücüne sahip büyücülerin herhangi bir özel savunma olmadan vurulsalar bile az miktarda yanık almasıdır.
Ancak Hisran onu açtığında ateş topu özel bir hal aldı. Ateş toplarıyla vaftiz edilen büyücüler kırmızıya döndü ve yere yığıldı. Derhal tedavi edilmezlerse ölebilirler.
Zephiroth, Hisran'ın ateş topunu bir kez daha açmaya çalışmasını aceleyle durdurdu, sanki bir anda dört kişiyi öldürdüğü halde öfkesi dinmemiş gibi. Eğer onları öldürseydi, detayları bilmek zor olurdu.
"Kule Ustası! Bayan Jaeha nerede? Onu nerede bıraktın?"
O anda Jaeha'nın adı dikkatini çekmek için ortaya çıktı. Etki, Zephiroth'un düşüncelerinden çok daha üstündü.
Derin bir nefes veren Hisran gözlerini kırpıştırdı.
"Ha? Kalkanımda güvende..."
Evden kaçmaktan aklı döndüğü anda, Hisran'ın vücudu aşırı büyü tüketimi ve yorgunluktan şikayet etti. Vahşi ışıktan kaybolan altın rengi gözler yavaşça kapandı.
O anda Zephiroth ve Diana rahat bir nefes aldı.
Artık müttefikleri tarafından yakılma endişesi ortadan kalktığına göre, tek yapmaları gereken temizlik için çok çalışmaktı. Bu kahrolası Kule Efendisi, bunu kendi başına yapabileceği için mi temizlikle ilgilenmek için destek istedi...?
Hahaha, yüksek sesle gülmeden edemedi.
* * *
Büyülü kısıtlama topunu dolduran büyücüler ve Hisran'a iyi bakan Zephiroth dağdan indi.
Kyle'ın hızlı tepkisi sayesinde Hisran'ın ateş büyüsünün verdiği ateş hasarı büyük değildi. Hasar olmadığını görmek zordu, ancak tüm o korkunç Çinli Zombiler de yakıldığı için sonuçla örtbas etmek yeterli olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...