Hisran gözlerinde yaşlarla konuştu.
Bundan sonra kaçmaktan vazgeçmek zorunda kalmış gibi görünüyordu. Bu zihinsel bir eğitim gibiydi ve sadece iki ya da üç saat sabırlı olması gerekiyordu.
'Ah! Siord ve Irina'nın ortadaki gevezeliklerinin üstesinden gelemeyebilir ve onları ateşle yakamayabilir, bu yüzden büyüyü kontrol etmek ve toplantıya gitmek için kelepçe takmak daha iyi olabilir.'
'Ne? Düşündüğümden daha hızlı mı pes ediyor?'
Kule Ustası'nın buluşmasından kaçınmaya çalışan Hisran'ı ikna etmesi istenen Jaeha, onun çabuk teslim olması karşısında şaşkına döndü. Üzgün gibi davranan yüzünü gördüğünde kalbi zayıflamış gibiydi.
'Çünkü garip yerlerde yumuşaktır.'
Böyle bir adam kesinlikle onun titreyen kalbini ele geçirirdi.
Jaeha'nın eli sanki tavırlarını övüyormuş gibi yumuşak kızıl saçları süpürdü.
Bunun üzerine Hisran dizlerini hafifçe büktü ve sanki süpürmeye devam etmesi için yalvarır gibi çenesini onun omzuna dayadı. Kızıl Kule Büyücüleri bunu görmüş olsaydı kuyruğunun kıçından sallandığını söylerlerdi.
"Her ne ise, bunu söylediğin için minnettarım ama bu beni üzdü."
"Bu nedir? Dışarıdan hep aynı kişiyim."
"Ben de senin mücadele ettiğini görmek istemiyorum, bu yüzden hafif bir bahse girelim mi?"
"Bahis?"
"Bunu bir anlaşma olarak düşünebilirsiniz."
"Ne?"
"Kule Ustaları'nın kuyudaki toplantısını bitirirseniz, her Kule Ustası ile tanışma süresini yüz gün düşeceğim."
Jaeha, çiftin sol elinin yüzük parmağındaki yüzüğe bakarken konuştu. En kaliteli sihirli taşları ve fiyatı zor olan pırlantaları birleştiren güzel bir yüzük.
Kainus İmparatorluğu'nun sosyal çevresinde bu zaten Kızıl Kule Efendisinin evlenme teklifi yüzüğü olarak biliniyordu. Uyanır uyanmaz bir yandan birikmiş evrak işleriyle uğraşıp işi devralırken, bir yandan da çiftin yüzüğünü hazırladı ve kadının eline takarak ona evlenme teklif etti.
Jaeha, Hisran'ı sevmesine rağmen evliliğin çok erken olduğunu düşündü ve üç yıl boyunca hiçbir sorun yaşamadan çıktıktan sonra teklifini kabul edeceğini söyledi.
Bu sözler üzerine Hisran, üç yılın çok uzun bir süre olduğunu söyleyerek, sanki gökyüzü yıkılacakmış gibi bir ifade kullandı ancak kararından dönmedi. Jaeha'nın, bir şekilde onunla daha erken evlenmeye kararlı olan Hisran'a sunduğu anlaşma ilginçti.
"Gerçekten mi?"
"Evet. Sevgilisine çok önem veren bir adam olduğun için flört süresini biraz kısaltmanın sorun olmayacağını düşündüm."
Üç yüz gün yaklaşık on aydı. Beklenenden on ay önce Jaeha'yı eşi olarak kabul etme fırsatıydı bu. Hisran'ın altın rengi gözleri yeni bir coşkuyla parladı.
Ertesi günden itibaren Tower Master'ın toplantısına aktif olarak hazırlanmaya başladı. Zephiroth ve kardeşi Zeyran onun dramatik değişimi karşısında hayrete düştüler ve ondan sırrı istediler ama Jaeha sessiz kaldı. Hisran'ın aptal imajını daha da güçlendirmeye gerek yoktu.
Sonunda Kule Ustası'nın toplantı günü geldi. Hisran, Kızıl Kule'nin girişinde Siord, Irina ve Loretta'yı parlak yüzlerle selamladığında Zephiroth'un şüpheleri doruğa ulaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...