XXXVI

37 0 0
                                    

Bahçe çok güzel düzenlenmişti, bu yüzden heykeli merak eden Jaeha memnuniyetle cevap verdi. Marie'nin rehberliğinde geldiğimizde ören yeri, müze gibi yerlerde görülebilen yedi adet mermer heykel vardı.

Bunlar bu kıtada tapınılan yedi Tanrının heykelleriydi.

"Ah? Bu, Magia'nın Sihir Tanrısı dediği Tanrı değil mi?"

Jaeha, Hisran'ın ona verdiği ders kitabında benzer bir resmi gördüğü anısını hatırlayarak sordu.

"Evet doğru."

Merakla heykele yaklaştığı anda sırtı itildi.

"Ha...?"

Aniden başı dönmedi, tökezlemedi ya da odağını kaybetmedi. Jaeha yere düşmemek için refleks olarak tanrı Magia'nın heykelini yakaladı.

O anda heykel parlamaya başladı.

"Ne ne?"

Heykelden yayılan koyu kırmızı ışık onu bir anda yuttu. Bir anda arkasına baktı ve Marie'nin ona gülümsediğini gördü.

"Neden...?"

Ancak ondan herhangi bir cevap gelmedi.

Bir süre sonra Jaeha bahçeden tamamen kaybolduktan sonra Marie'nin ağzı yavaşça açıldı.

"Üzgünüm ama söz verdiler. Eğer bunu Bayan Elena'nın yemeğine koyarsam ve bu sefer seni kaçırmalarına yardım edersem, annemin hastalığını iyileştirecekler ve korkunç kaderimi değiştirecekler..."

Annesinin hastalığı ve ilçesinin tüm maaşını tüketen zorlu hayatı, Marie'nin büyücülerin cazibesine yenik düşmesini kolaylaştırdı.

Şehre girdiklerinde onu hedef alan büyücünün göz kamaştırıcı oyunlarıyla şehveti uyandıktan sonra, Marie yarı gönüllü olarak büyücünün emirlerine itaat etti. Beynini yıkama yeteneği o kadar zayıftı ki ne ilçeye uğrayan rahipler ne de Hisran ondaki tuhaf yeteneği fark etti.

Marie hızla County Gloria'dan kaçtı ve ortadan kayboldu.

Bilincini kaybeden Jaeha, birkaç hareketli büyüden geçtikten sonra nihayet kara büyünün kutsal topraklarına ulaştı. Gözlerini açtığında siyah cübbeli insanları ve devasa heykelleri görebiliyordu. Bu dünya hakkında pek bir bilgisi olmasa da onları görür görmez kimliklerini tahmin edebiliyordu.

'Büyücüler! Marie onlarla birlikteydi...!'

Sorun rahiplerin gözünden kaçmamasıydı.

Marie'nin isteyerek ya da istemeyerek Elena'yı titizlikle beslemek için büyücüyle işbirliği yaptığı açıktı. Yüzündeki son gülümsemeyi hatırladığında Jaeha'nın tüyleri yeniden diken diken oldu.

...Beklendiği gibi Marie onu hedef aldı mı?

'Kızıl kulenin kule ustası Hisran'la arkadaş canlısı göründüğüm için mi? Yoksa başka bir dünyadan geldiğim için özel bir kurban olarak mı kullanabileceğimi düşünüyorlar?'

Jaeha'nın onlarla hiçbir teması olmamasına rağmen şaşırtıcı derecede dikkat edilmesi gereken pek çok neden vardı.

Jaeha gergin bir bakışla onlara baktı. Büyücülerin başı olduğuna inanılan bir adam birkaç adım öne çıktı. Kar yağmış gibi gri saçlı, gölü andıran mavi gözleri ve sanki bir karıncayı öldüremezmiş gibi iyi bir izlenimi olan bir adam.

Dıştan bakıldığında o bir büyücü değil, adalet tanrıçasına hizmet eden bir rahipti. Bu yüzden insanları dış görünüşlerine göre yargılamamalısınız diye bir söz varmış gibi görünüyordu.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin