XLVII - Yan hikaye 4

45 0 0
                                    

Son üç gün, Hisran'ın arzularının büyük fırtınası gelmeden önceki sessizlikti.

Tatilin geri kalanında Jaeha çamurlu zevk bataklığından çıkamadı. Tatil bittiğinde, sanki uzak bir yerde yarı zamanlı bir işe gitmiş gibi yorgun görünüyordu.

Öte yandan Hisran, tatil yerinde iyi yemek yiyip iyi oyun oynamış biri kadar iyi görünüyordu. Bu, Hisran'ın yetişkinlere yönelik eşyaları kasıtlı olarak çalışma odasına sakladığından şüphelenmesine neden oldu ve merakını uyandırdı.

Neyse, Jaeha bu olayla iki şeyin farkına vardı.

Birincisi, elleri Hisran'ın eşyalarını dikme konusunda yetişkinlere yönelik her türlü eşyadan çok daha yetenekliydi. İkincisi, eğer ona bu şekilde zorbalık yapmaya kalkarsa kaybedecekti.

Başından sonuna kadar yatakta geçen bir kış tatiliydi.

* * *

Jaeha'nın üzerinden bir yıldan fazla zaman geçti ve Hisran sevgili oldu. Ona göre o, onun ilk sevgilisiydi ve onunla yaşadığı aşk, onun ilk aşk ilişkisiydi. Ancak onun sıradan bir adam olmadığını ve ilişkilerinin sıra dışı olacağını biliyordu.

Görünüşü, geçmişi ve yetenekleri mükemmel bir insan denilebilecek kadar iyiydi ve sanki kalbini ve ruhunu verecekmiş gibi davrandı. Yani belki de herkes için bir aptaldı...?

...Belki de hayır.

Kızıl Kule'nin büyücüleri hariç Hisran, 'insan felaketi' ve 'ateş zalimi' gibi çeşitli kötü şöhretlerle tanınıyordu. Kısacası ailesine, sevgilisine, kızıl kulenin büyücüsüne veya zayıflara karşı biraz cömert ve nazik olabilen bir adamdı ama değilse bile bencil bir zorbaydı.

Başkalarına göre soğuk, kadınına göre sıcak... Birçok kadının arzuladığı ideal tip bu değil miydi...? Hisran'la yaşadığı aşk ona piyangoyu kazanma duygusunu yaşatıyordu.

Kendini daha iyi hissettiği kadar korkuyordu.

Bu yüzden Jaeha, kalbini ve geleceğini korumak için son çare olarak ona 'üç yıllık flörtten sonra evliliğin mümkün olduğu' koşulunu öne sürdü. Aşkın son kullanma tarihinin iki yıl olduğu sık sık söylenirdi, yani üç yıl sevgili olarak kalsalar bu kişinin karakterini bir dereceye kadar anlayabilirdi.

Bu süreyi koruyacağına dair kendine söz verdi. Ama Hisran'ın Kule Efendisi'nin toplantısından önceki görünüşü onu etkilemişti ve on ayını tıraş etmişti ama şimdi, onun sevgilisi olduktan bir yıl sonra, söz verilen sürenin neredeyse yarısı geçmişti.

Jaeha daha çok bir kriz duygusu hissetti.

İleride kalan süreyi kısaltmayacak, onu dikkatle izleyecek ve sorumlulukları üzerinde düşünmeye zaman ayıracaktı.

Bu kararı verdikten sonra bile Hisran ona karşı hâlâ yumuşak ve nazikti ve mükemmel bir aşıktı. Ah, yatakta oynamayı sevmesi dışında, o zamana göre çok daha fazla enerjisi vardı.

'Bu rahatsız edici. Görünüşe göre beni bu şekilde tamamen lekelemiş."

Seksin zevkini bildiğinden, çoğu zaman onu okşamaya çalışan kendisine yabancı olduğunu hissediyordu, ama bunun nedeni her okşadığında şımartılmasıydı. Sadece o an için utanmış olsa da, her zaman kendini gösteren bir kadına dönüşmüş gibi görünen bu durum onun için ciddi bir endişeye yol açmamıştı.

Hisran biraz yaramazdı ama nazik ve şefkatli olan Jaeha ondan gerçekten hoşlanıyordu.

Gerçi düşmanca kişiliğinden dolayı ona olan duygularının çoğunu gösteremiyordu. Yaklaşık bir yıl sonra, eğer bu adamdan bir teklif alırsa, bunu sevinçle ve heyecanla kabul edecekmiş gibi görünüyordu.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin