X.

212 10 0
                                    

Tüm vücut banyosunun keyfini çıkardıktan sonra banyodan çıktığında tavşan bebek ona bir havlu uzattı. Jaeha, uzun saçları kurumayacak kadar hantal olmasına rağmen vücudunu kendi başına fırçaladı, bu yüzden saçı bebeğin ellerine bıraktı.

Oyuncak bebek, yalnızca cihaza büyülü güçler aşılamakla kalmıyor, aynı zamanda basit sihri serbest bırakabiliyor gibiydi.

Tavşan bebeğin yaptığı kuru büyü, Jaeha'nın saçlarını çabucak yumuşattı.

"Sihir oldukça uygundur."

[ "Bornoz mu yoksa elbise mi giymek istersin?" ]

"Kuru, bu yüzden sanırım kıyafetlerimi giyebilirim."

[ "Hangisini istersin, Latio Continent tarzı hafif ev elbisesi mi yoksa Bayan Jaeha'nın giydiği giysiler mi? Bu arada, Bayan Jaeha'nın giydiği kıyafetlerin yıkanması gerekiyor. Köpük büyüsü ve durulama büyüsü, yıkamaya benzer bir etki yaratabilir. Ancak giyside ilk kez kullanıldığı için yıkama işlemi sırasında giysilerin zarar görme olasılığı %5'tir. Giysiler başarılı bir şekilde yıkanırsa, yıkamadan kurumaya kadar geçen süre yaklaşık beş dakikadır." ]

%5'lik bir şanstı, bu yüzden göz ardı etmek için iyi bir seviye olmalı, değil mi? Gelin oyuncak bebeğin gücüne inanalım...

Bir an düşündükten sonra, Jaeha eski kıyafetlerini yıkamak istedi.

Ortadan kaybolan ve geri dönen oyuncak bebek, onun sözlerini duyunca güveninin karşılığını verdi. Jaeha temiz giysiler giydi ve Hisran'a doğru yola çıktı.

Başka bir sihirli bebek çok çalıştığından, düzenli yatak odasındaki kanepede oturmuş kalın bir kitap okuyordu. Şekil oldukça zeki görünüyordu.

"Ağzını kapatırsa oldukça iyi bir adama benziyor."

Jaeha dilini şaklattı ve onun varlığını fark etti.

Sonra Hisran kitabını masanın üzerine koydu ve ona baktı.

"Banyo nasıldı? Fena değil, değil mi?"

"Harikaydı. Oyuncak bebek daha da iyi. Teşekkür ederim."

Acı ve sert bir tarafı olsa da, tesislerden ve oyuncak bebeğin hizmetinden duyduğu memnuniyeti dürüstçe dile getirdi.

Hisran'ın dudaklarında güzel bir gülümseme belirdi.

"Sihirli bebeğim olağanüstü. Gelişiyorlar ve tekrar tekrar öğreniyorlar."

"Peki, neden tavşana benziyor? Çok tatlı ama..."

Karşısındaki adama uymayan bir görüntüydü.

"Önerildim."

Aldırışsız yanıtı devam etti.

Birinin fikrini mi takip ediyordu...? Jaeha farkında olmadan varlığını merak etti. O yakışıklı büyücüyü etkilemek nasıl bir insan olurdu?

'Kıymetli biri olmalı, örneğin bir sevgili.'

Hisrain'in kurnazlığından hoşlanmamıştı ama nesnel olarak bakıldığında birçok kadını ağlatabilecek bir adamdı.

"Çünkü annem hayvanları sever. Özellikle tavşanlar."

Jaeha'nın farkında olmadan kaşlarını çattığı kaşları eski haline geri döndü.

"Hmm anlıyorum."

"Marquisate'nin bölgesinde tavşan, geyik, koyun ve diğerlerini besleyen bir hayvan çiftliği var. Annemin herkes tarafından bilindiği gibi, birçok kişi sevimli görünüşlü hayvanları markiye hediye etmek ister. Çoğu, güvenlik endişeleri nedeniyle orta düzeyde reddedildi.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin