XXXIX

40 1 0
                                    

Hisran'ın çekirdek canlılığını kullanarak oluşturduğu kalkan sağlamdı. Ayrıca alevler her yöne yayılıyor ve iradesi olan canlı bir varlık gibi büyücüleri kovalıyordu. Bu, kirli olan her şeyi yakıyormuş gibi görünen vahşi bir hareketti.

Büyücüler bastırılmamış olmasına rağmen sürekli olarak su büyüsü döküyorlardı. Birkaç büyücü, Hisran'ı öldürmek için saldırı yönünü değiştirdi ama ateş, sahibine gelen tüm büyüyü ve silahları yok etti ve muazzam bir boyuta ulaştı.

Alevler o kadar büyüdü ki tavana kadar ulaştı ve sonunda sunağı sardı.

"Kutsal emanet!"

"Tanrım Tümör...!"

Eğer normal büyünün yarattığı bir ateş olsaydı, ne kadar şiddetli yanarsa yansın kutsal sunağı yakamazdı. Ancak Kutsal Toprakları saran ateş, kıymetliyi koruma azmi ve fedakar bir yürekle canlılığı tüketerek yanıyordu.

Başkalarının öfkesinden ve korkusundan beslenerek büyüyen, sunağa ters eğilim gösteren bir ateş. Böylece sunak buna elinden geldiğince dayanacakmış gibi görünse de, yavaş yavaş alevler içinde yandı.

Debrandt'ın yüzü buruştu.

"Kahretsin! Buradan vazgeçin!"

Büyücülerin büyük çoğunluğu küle döndü, bu yüzden Debrant ve diğer birkaç büyücü Kutsal Toprakları terk etmek zorunda kaldı ve geriye yalnızca canları kalmıştı.

Hisran'ın söylediği gibi canlarını kurtarmak için kaçmaları gerekecekti.

Olay yerine biraz geç gelen Kızıl Kule büyücüleri ve diğer kulelerin büyücüleri bile, ateşin şiddetli enerjisi nedeniyle yere dağılmış olan Hisran ve Jaeha'ya yaklaşamadı.

İkisinin yolunu açan Mavi Kule Ustası ve Beyaz Kule Ustasıydı.

"...Hisran, bu adam ölmeye kararlıydı."

Siord'un suyu ve Irina'nın rüzgarı şiddetli alevleri söndürdü. Yangının söndürülmesinin ardından zemin tamamen yandı.

Yalnızca kalkanın yayıldığı yer zarar görmemişti. Hisran'ın yere düşen derisi olgun kırmızıydı. Üstelik hançer, kalbine yakın bir yerde o kadar derine delinmişti ki, yalnızca sapı görülebiliyordu.

"Kule Ustası!"

Aralarında Zephiroth ve Zeyran'ın da bulunduğu Kızıl Kule büyücülerinin yüzleri hayrete düşmüştü.

"Öldü mü...?"

Siord kaşlarını çattı ve konuştu.

Beyaz Kule Ustası Irina, Hisran'a yaklaştı ve iyileştirici güçlerle dolu bir rüzgar yarattı. Normalde kan durup et yükseldikçe hançer kendiliğinden düşerdi. Ancak içine saplanan hançer hâlâ saptaydı ve bu, Irina'nın büyülü etkisini yarıya indiriyordu.

"Bu, büyülü gücün kullanımına müdahale eden bir kılıç."

Hançerin içinden akan tuhaf enerjiyi fark eden Siord, hançeri çıkardı.

Kan bir çeşme gibi fışkırırken Irina iyileştirme büyüsünü bir kez daha serbest bıraktı. Ancak o zaman yaradaki kan durdu ve yeni et filizlendi.

Ancak ifadesi pek parlak değildi.

"...Benim büyümle bile, temel canlılığa yardım edilemez."

Her türlü travmayı iyileştirebilecek şifa büyüsü ya da iç yaralanmaların tedavisinde mükemmel etki gösteren ilahi güç tarafından çözülemeyen bir kısım vardı.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin