Üç ay sonra, deneme sonuçlarını aldığında Jaeha'nın dili tutulmuştu. Dünya ona, bir kurbana karşı çok acımasızdı. En küçüğü olduğu için, akşam yemeğinde bir içkiyi reddetmek zordu ve o kadar sarhoştu ki, kimsenin bilmediği zihinsel ve fiziksel olarak zayıflamışken neredeyse tecavüze uğruyordu.
Yönetmenin çok para ödediği avukat, Jaeha'nın avukatına kıyasla çok yetkindi ve yargıç açıkça yönetmenin elini destekledi. Hakim, davayı iletişimdeki tutarsızlık ve yanlış anlaşılma sonucu nitelendirerek müdürü beraat ettirdi. Ancak yönetmenin masumiyet iddiasını da kabul etmedi.
O geceki korkunç deneyim, kalbinde yalnızca derin yaralar, yasalara ve topluma güvensizlik ve boş bir banka bakiyesi bıraktı. Sanki tamamen yenilmiş gibiydi. Ancak yönetmen, Jaeha'nın düşündüğünden daha acımasız ve daha korkunç bir insandı.
Olay bir internet gazetesinde yazı olarak yayınlandı. Makale, yönetmenin konumunu temsil ediyormuş gibi yazılmıştır.
[Bir akademinin müdürünün dediği gibi, "İyilik cinsel saldırıya dönüştü."]
Bu internette erkeklere yayılırken, Jaeha masum bir adama parasını zorla alması için dava açan bir altın avcısı muamelesi gördü. Modern bir cadı avı başladı. Binlerce yorum onu eleştirdi ve sövdü.
Hatta Blue House (Kore Cumhurbaşkanlığı ofisi) internet sitesinde bu kadınlar yüzünden asılsız suçlamaların cezasının güçlendirilmesi gerektiğini söyleyen bir dilekçe bile vardı. İnsanlar bir şekilde onun e-posta adresini ve cep telefonu numarasını buldular ve ona taciz dolu e-postalar ve mesajlar göndermeye başladılar. Gerçek, 28 yaşındaki Jaeha için yılın geçmesine katlanamayacak kadar ağırdı.
Çözülmemiş öfke, üzüntü ve kırgınlık Jaeha'yı yavaş yavaş yuttu. Sonunda, makalenin yayınlanmasından altı ay sonra yaşama isteğini tamamen kaybetti.
Eylül ortasında, yaz sıcağının henüz dinmemiş olduğu bir gece. Jaeha, insanların nadir olduğu ve Han Nehri'nin önünde durduğu sabahın erken saatlerini seçti. Nehrin lacivert yansıması, Yunan mitolojisindeki Styx nehrine benziyordu.
"Evet, sen ölürsen ben de ölürüm."
Ağzından kasvetli bir ses çıktı. Gururlu kadının son çaresi intihar ederek masumiyetini kanıtlamak ve yönetmenin maskesinden bir parça çıkarmak oldu.
Cesedi Han Nehri'nde bulunursa, açıklamayla ilgilenmeyen muhabirler arı sürüsü gibi koşacaklar. Uyarıcı bir kepçe için. Jaeha olayı kısa ve öz bir şekilde özetleyerek pantolonunun cebine bir demet kuşe kağıt koydu.
"Her ihtimale karşı......."
Jaeha, cesedinin uzun süre bulunamayabileceğini düşünerek ayakkabılarını çıkardı ve kuşe kağıdı içine koydu. Hazırlıklarını bitirdikten sonra tıpkı o geceki gibi cılız adımlarla ölüme doğru yürüdü.
"Hıhı......."
Kararını verdi. Lacivert suya kaplandığı an, gözyaşları patladı. Ama Jaeha mücadele ederken daha derine inmeye devam etti.
"Piç, bu kahrolası dünya!"
Jaeha sonuna kadar küfrederek vücudunu Han Nehri'ne daldırdı. Su kafasına yükseldiği anda otomatik olarak gözlerini sımsıkı kapattı. Bu yüzden başına gelen garip bir şey göremedi.
neeepp
Sert bir rüzgar sesi geldi ve karanlık Han Nehri'nin dibinden mavi bir ışık akmaya başladı. Seyrek görünen mavi ışık kısa sürede bir çizgiyle birleşti ve sihirli bir daireye benzer bir şekil aldı. Her şeyi emer gibi görünen dairesel desenden güçlü bir rüzgar esti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...