Mağaradan çıkan ise Viscounty Koufen'de gördüğü Çinli Zombi idi. Ancak onlardan farklı olarak güneş doğduğunda bile hareket ettikleri için bir adım daha gelişmiş gibi görünüyorlardı. Ayrıca hareket çok daha hızlıydı.
Çinli Zombilerin yaklaşmasını bir ateş duvarı ile engelleyen Hisran bağırdı.
"Aşağıya in, acele et!"
Şövalyeler isteksizce oradan ayrılırken, ateş duvarı bir adım daha güçlendirildi ve korkunç canavarları yakmaya başladı. Yoğun sıcak, kaçınılmaz olmasına rağmen çevredeki bitki örtüsüne ve araziye büyük zarar verdi. Beceriksizce yakılarak asla ölmeyecek bir canavardı.
Mağaranın içinde de çok sayıda tuzak vardı. Lanetler, zehirler, bariyerler ve canavarlar onu engelleyen kara büyü tarafından kontrol ediliyordu ama hepsi yanan ateşin önünde ortadan kayboluyordu.
Çeşitli tuzaklardan geçerek en içteki boşluğa giren Hisran, ürkütücü enerji yayan bir heykel buldu.
Jaeha, bakması ürkütücü olan kırmızı sunağın üzerine yerleştirildi. Büyüyü tespit edebilecek bir tek gözlük takmasa bile onu görür görmez bunun bir tuzak olduğunu sezdi. Yine de Jaeha'ya doğru koşmaktan başka seçeneği yoktu.
"Jaeha!"
Bunun bir tuzak olup olmadığı umurunda değildi. Onun yokluğunu fark ettiği an, onu çılgına çeviren kadın artık karşısındaydı...
"Jaeha..."
Hızla nefesini ve nabzını kontrol etti. Düzgün nefes alıyordu ve nabzı normaldi.
Onun güvende olduğunu doğruladıktan sonra onu bir an önce buradan çıkarmalıydı. Hisran ona sarılmak üzereyken uykusunda yatan kadın gözlerini açtı. Koyu kahverengi gözlerindeki ışık sönmeye yüz tutmuştu.
Hisran duraklarken, kendisine hiç benzemeyen hızlı bir hareketle göğsünden garip desenlerle işlenmiş bir hançer çıkardı ve kalbine sapladı.
"Kah..."
Her ne kadar kaçınmaya çalışsa da mesafe çok yakın olduğu için tamamen kaçamadı. Bu onun kalbine doğrudan bir darbeydi.
Eğer derine saplanmış hançeri eliyle çıkarırsa kanama artacaktı. Vücudundaki büyüyü kullanarak kılıcı dikkatlice itti ve iyileştirme büyüsünü yaymaya çalıştı ama büyüsünü hareket ettirdiği anda aşırı bir tepki hissetti.
Hançerin büyü akışını bozacak ve büyü kullanımını zorlaştıracak güce sahip olduğu görülüyordu.
Darbenin ardından iç organlarından yaralanan Hisran'ın ağzından kırmızı kan damladı.
Somurtkan bir ifadeyle onu bıçaklayan Jaeha, amacına ulaşır ulaşmaz kaçmaya çalıştı. Ancak Hisran bileğini sıkıca tuttuğu için yapamadı.
"Onlara geri dönemezsin!"
Elbette beyni yıkanmış biri için hiçbir şeyin bir anlam ifade etmediğini biliyordu. Hançeri kaldıramasa da büyüsünü ne kadar çok kullanırsa iç yaralanmaları o kadar şiddetli olacaktı.
Yine de Hisran bunu görmezden geldi ve uyku büyüsünü serbest bırakmaya karar verdi. Jaeha'yı kaybetmekten daha çok korktuğu hiçbir şey yoktu.
"Geciktiğim için gerçekten üzgünüm."
"Gitmeme izin ver!"
"Bunların hepsi bir kabus. Loretta sana yardım edecek. Uyuduktan sonra iyi olacaksın."
Sanki tüm vücudundaki kan geri akıyormuş gibi acı çekiyordu ama yine de gülümsemeye çabalıyordu. Çünkü belki de bu an ona gösterebileceği son görüntüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...