"En çok hangi atıştırmalığı seversin...? Kek? Acıbadem kurabiyesi? Ekler mi? Seni son gördüğümde en çok pastayı seviyor gibiydin. County Gloria oldukça büyük ve zengin, bu yüzden bazı iyi tatlı dükkanları olmalı. Zamanı geldiğinde gidelim mi?"
"Kadınlar en çok hangi çiçekleri sever? Hangi çiçekleri seversin?"
"Ama açık sözlü olmaktansa konuşmak daha iyi değil mi?"
"Senin dilinde 'senden hoşlanıyorum' ne demek?"
"...Kadınlar erkeklerin nasıl giyinmesini tercih eder?"
Jaeha onun ne demek istediğini tahmin etse de bazı sorular ona verilmiş gibiydi. Bu sahte bir soruydu ve asıl soru, kadınların ne tür atıştırmalıklardan hoşlandıkları, hangi çiçeklerden hoşlandıkları ve hangi tarz erkeklerden hoşlandıklarıydı.
'Herkesin ideal tipine hasreti varken, o neden kendisine yakışmayan bir şey yapıyor?'
Jaeha onun aniden kibarmış gibi davranmasından hoşlanmadı. Ayrıca yüzünü ve adını bilmediği Leydi Kont Gloria'ya karşı bile isteksizdi.
'...Bunu farklı duygularla yapmıyor mu! Sözleşme hakkında endişeliyim.'
Başka bir kadına olan ilgisi bir an bile kesilmezse kadının sözleşmesine ne olur? Yüzsüzce beden ve zihnin farklı olduğunu iddia ederek sözleşmeye sadık mı kalacaklar yoksa feshedilmesini mi isteyecekler...?
Tam olarak saptamak zordu ama rahatsız olan Jaeha ve onu izleyen Hisran, sonunda County Gloria'ya vardılar.
* * *
"Hoş geldin, Kule Ustası!"
Kont Gloria çifti Kızıl Kule büyücüsünün gelmesini bekliyor gibiydi.
Kısa bir selamlamanın ardından Hisran ve Jaeha, resmi sohbeti atlayarak Leydi'nin yatak odasına yönlendirildi. Yatak odasına giderken, onun yere yığıldığı andaki durumunu ve hastalığını Kontes ve onu yanına alan özel hizmetçisinden dinlediler.
Kızını muayene eden rahipler sebebinin bilinmediğini söyleseler de, canlılığının ondan çekildiğini söylediler. İlahi güçler Leydi'yi yalnızca hayatta tuttu, ama yere yığıldığında onu ayağa kaldıramadı.
"Bu yüzden, bazı sihirli tedavilerin veya çarelerin gerekli olabileceğini düşündüm. Lütfen, lütfen Kule Efendisi. Bunu benim kızım, bizim Elena'mız olduğu için söylemiyorum, gerçekten çok güzel, tatlı ve zeki bir çocuk. Geçenlerde onun iyi bir sihir eğilimi olduğunu söylediler, bu yüzden sihir öğrenebilmek istedi... Boşuna kaçmasına izin veremem.
"Sihirli yakınlık...?"
"Evet evet. Yakındaki Kızıl Kule şubesi bana öyle söyledi. Su ve buz büyüsünü öğrenmenin iyi olacağını düşünüyorum."
Yatakta yatan Elena o kadar güzeldi ki mahallede bir güzel olduğu söyleniyordu. Sanki özel hizmetçisi tarafından özenle düzenlenmiş gibi sarı saçları, Tanrı tarafından altın eritilerek özenle hazırlanmış gibiydi ve yüzü küçüktü ve hatları belirgindi.
Onun narin vücudunu böyle uzanmış görünce Jaeha onun için üzüldü.
Elena'ya bakan Jaeha, Hisran'a baktı. Konunun ciddiyeti ve Kont'un bakışından mı, yoksa aşırı kişisel geriliminden mi, ifadesi biraz sert görünüyordu.
Hanımın battaniyelerin arasından görünen bilekleri, haftalarca sadece su, pirinç lapası, ilahi güç ve iksirlerle dayandığı için inceydi.
Hisran onun bileğini tuttu ve büyüsünün en hafifini vücuduna itti. İçerideki aramasını bitirdikten sonra Hisran başını yana eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...