Jaeha'nın gözlerindeki ve sesindeki şakacılık solup gitti. Belki biraz utanç verici bir şakaydı ama Hisran'ın ona değer verdiği kadar onu incitmek gibi bir niyeti yoktu.
Kurumuş cinsel organları Jaeha'nın bakımında sanki yaralı bir köpek yavrusunu okşuyormuşçasına güç kazanmaya başladı. Bu arada Hisran da onun dokunuşundan keyif alıyor ve ağzından çıkan inlemeyi belli etmemek için yutmaya çalışıyordu.
Ancak şeytani beyninin aksine vücudunun geri kalanı dürüsttü.
Jaeha yavaşça sütununu okşadı ve sıcak nefesi ona dokunduğunda beli kendiliğinden sarsıldı. Bu nedenle tuhaf bir durumu fark etti ama artık çok geç bir adımdı.
Çatlak.
Vahşi hayvanları bağlayan kelepçelerin sanki strafordan yapılmış gibi kolayca kırıldığını görebiliyordu. Hisran aç bir canavar gibi saldırdı ve hızla yatağa yatırıldı. Ona bakarken altın rengi gözleri parlıyordu.
Pek çok açıdan sinirlenen Jaeha ağzını açtı.
"Sen... Hareketsiz kalacağına söz vermiştin. Ya büyü tarafından lanetlenirsen?"
"Evet, bu yüzden iki kez uyum sağladım."
"Bu kelepçeler büyülü güçleri bastırmak için değil mi?"
"Evet, çoğu büyücü için büyü kullanmak zor olsa gerek. Gerçi ben Hethran Ephesion değil miyim?"
Latio Kıtasındaki beş Başbüyücüden biriydi ve Kızıl Kule'nin en güçlüsüydü. Onun büyüsünü yaymasını engellemek için, geçen gün bir grup büyücü tarafından yaratılan özel bir hançeri veya Kule Efendisini bastırmak için Kızıl Kule büyücüleri tarafından yaratılan bir kısıtlamayı kullanmak zorunda kalacaklardı.
Her zamanki taklidi, sık sık bıçaklanan Jaeha'ya oldukça ürkütücü geliyordu.
"Eğer büyüye daha fazla çalışsaydın kaçamağı bilirdin."
"Kahretsin..."
"Ve araçların kullanılma şekli yanlıştı."
Aniden Hisran'ın eli Jaeha'nın cübbesine girmeye başladı. Onun pürüzsüz kalçalarını okşadı ve nazik bir öğretmen gibi fısıldadı.
"Aracı körü körüne kullanamazsınız. Bir hazırlık süreci olması lazım."
"...."
Uyluğunu okşayan eli, zaten hafif ıslak olan yapraklara dokunmadan önce giderek daha fazla içe doğru dönüyordu.
"Sana dokunmadan önce bile ıslanmıştın. Beni heyecanlandırmaya çalıştığın için heyecanlı mısın?
"Ah..."
Jaeha'nın dilsiz gibi değişen yüzü kırmızıya döndü.
Parmaklarını nazikçe yaprakların arasında gezdirdi ve utangaç bir şekilde saklanan klitorise bastırdı. Hisran onu sürekli ovuştururken sırtı ürperdi ve ayak parmakları hızla gelen zevkten titriyordu. Sanki vücudunun alt kısmıyla birlikte kafasında da kıvılcımlar uçuşuyordu.
"Ah, ha-hı!"
Sanki artan zevkle orantılı olarak girişten bol miktarda aşk sıvısı aktı. Daire şeklinde hareket eden parmakları biraz daha güçlüydü.
Hisran'ın dokunuşuyla istikrarlı bir şekilde evcilleştirilmenin bir sonucu olarak hassas alanlar daha hassas tepki verdi ve daha hızlı ısındı. Klitorisini ne çok hızlı ne de çok yavaş olmayan bir hızda ovmaya devam etti ve akan aşk sıvısını girişe eşit bir şekilde yaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasíaGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...