XXXV

40 1 0
                                    

Jaeha'nın dudakları birkaç kez seğirdi, kelimeler yerine sadece inlemeler duyuldu. Bunu olumlu bir anlam olarak kabul eden Hisran, Jaeha'nın belini hafifçe kaldırdı ve onu oturttu.

"Ahh...!"

Ona sırtını döndüğünde kulaklarındaki fısıltılar karşısında kulakları erimiş gibiydi. Ancak onunla yüz yüze geldiğinde, üzerine gelen utançla göz teması kuramadı.

Hisran kalçalarını ovuşturdu ve sert bir şekilde konuştu.

"Hareket etmeli miyim? Hareket edersem tekne eskisinden daha hızlı olacak."

"Ne? Bot...? Deli!"

Jaeha'nın gözleri titredi. Karşısındaki altın rengi parlayan gözleri olan adam bundan daha fazlasını hareket edebilen biriydi.

Dudağını ısırarak belini yavaşça hareket ettirmeye başladı.

Hiç hayal etmediği bir konumdaydı. Üstelik ilk seferi olduğundan hareketleri elbette yavaş ve beceriksizdi.

"Uhhng, nasıl hareket edeceğimi bilmiyorum."

"Dalgaya biniyormuş gibi hareket et."

Kaşları hafifçe çatıldı, muhtemelen onun istediği gibi hareket etmediği ve utandığı için. Sonra bir noktada, içinde çılgınca hareket eden cinsel organlar onun en hassas yerini ovuşturdu. Jaeha'nın beli sallandı ve yay gibi büküldü.

"Hıh... işte bu iyi."

"Evet elbette."

Belki de istediği duyguyu hissettiği için beli eskisinden daha kuvvetli hareket ediyordu. Bir süre önce hissettiği zevki takip ederken beli sarsılsa da, Hisran'ın onun isteyerek uyarılmış gibi görünen ahlaksız görünümünü görebildiğini düşünmek utanç vericiydi.

"Ahh. Ah, ah...! Derin!"

"Hı, güzel. İyi yapıyorsun."

Hisran kalçalarını tuttu ve hareket etmesine yardım etti. Ritmikleştikçe Jaeha ve Hisran'ın kustukları inlemeler de arttı.

Penisi, kadının rahmini deliyormuş gibi görünen bir güçle yukarıya doğru fırladı. Kırmızı eti sanki onu asla bırakmayacakmış gibi ona sımsıkı yapışmıştı.

Jaeha'nın vücudu diğer konumlardan daha derin ve daha yoğun bir şekilde bıçaklanmış olma hissiyle titriyordu. Gökyüzüne uçma hissi o kadar baş döndürücü ve güzeldi ki. Kafasını kaybedecekmiş gibi görünüyordu.

"Ah, biraz daha, biraz daha!"

Onun sözlerini duyan Hisran, gözlerinin önünde tatlı bir şekilde sallanan göğsünün ucunu ağzına koydu. Adam onu ​​acısız bir şekilde ısırıp diliyle yuvarlarken inlemeleri daha da arttı.

İkisi arasında hala çok sayıda yakıcı gece vardı.

Güçlü arzularla dolu çılgın bir geceydi. Jaeha ancak öğleden sonra uyandı. Yarı kapalı gözleri hala uykuluydu.

"Hisran, seni deli..."

Jaeha'nın mırıldanan sesi biraz kısıktı. Çünkü bütün gece zevkten ağlamış ve bağırmıştı.

Bir canavar gibi davranacağını söylemesine rağmen, canavar gibi bir iblis gibi davrandı. Belki de hiç seks yapmadıktan sonra ölen bekar bir hayalet reenkarne olmuştu; baştan çıkarma, sakinleştirme ve vücuduna imrenme becerisi şaka değildi.

Övünmüyordu ama kendisinden başka o sapık adamla baş edebilecek bir kadın olmadığı açıktı.

Jaeha onun sözlerine cevap verdiğini duyamayınca bakışlarını yana çevirdi. Yatak boştu. Bunun yerine yerine bir not koydu.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin