Toplantıyı bitirip ofise geldikten sonra bile sıkıntıları devam etti.
Zephiroth dişlerini içeride kemirirken Hisran'ın evraklara baktığını fark ettiğinde bir tık sesi duyuldu ama dikkati dağılmıştı.
"Kim o?"
"Bu Diana. Ben Usta Yardımcısını görmeye değil, Kule Ustasını görmeye geldim."
"Ha...? İçeri gelin, içeri gelin."
Hisran isteyerek razı oldu, bu yüzden ofis kapısı ardına kadar açıktı. Diana hafif bir gülümsemeyle gururlu bir adımla içeri girdi.
Ona bakan Zephiroth, diye düşündü.
'...Müzakere etmeye hazır.'
Müzakere ne olursa olsun, servetinin yarısını bunun %100 Diana'nın lehine olacağına dair bahse girebilirdi.
"Jaeha hiçbir şey fark etmedi, değil mi?"
"Elbette. Jaeha ve ben dışarıda alışveriş yapıp çay saatinin tadını çıkarıyorduk."
"Ah, kıskanıyorum."
Onunla en çok zaman geçiren kişi olmasına rağmen Hisran hala açgözlüydü ve Diana'nın Jaeha ile geçirdiği kısa zamanı kıskanıyordu. Gerçekten şiddetli bir aşk acısı çekiyormuş gibi görünüyordu.
Ve Hisran flört etmeye başladıktan sonra Kızıl Kule'deki kadın büyücülerin oranı arttı. Aniden bir aşk müjdecisi oldu.
"Jaeha'yı bu kadar mı seviyorsun?"
"Aşkın raf ömrünün iki yıl olduğu sık sık söylenir, artık sakinleşmenin zamanı gelmedi mi?"
Diana ve Zephyroth neredeyse aynı anda sordular. Sorusu açıktı. Ona doğru gülümseyerek bakan Hisran, Zephiroth'a baktı ve dilini şaklattı. Sanki uzman düşük vasıflı kişileri küçümsüyormuş gibiydi.
"Aşkın güzelliğini bilmeyen senin adına üzülüyorum Zeppy. O yaşa gelene kadar bir kere bile flört etmeden ne yaptın?"
"...."
Diana, tüm kırmızı kule büyücülerini yakacak güçle başıboş koşmamasına rağmen Zephiroth'un yüzündeki gülümsemeyi kaybettiğini görebiliyordu.
Genellikle kızıl kuledeki herkesin aklını sonuna kadar elinde tutan kişi Zephiroth'tu ama şimdi başı beladaydı. Nedense bu sefer ilk büyüyü o yapacakmış gibi görünüyordu.
Diana ofisin iz bırakmadan kaybolmasını önlemek için hızla ağzını açtı.
"Bu arada Kule Ustası, bugün Jaeha'dan teklifle ilgili bazı değerli görüşler duydum."
"Ah, Jaeha ne dedi?"
Jaeha'nın adı çıkar çıkmaz Hisran'ın dikkati ona döndü. Diana, Zephiroth'un gözlerini kısarak derin bir nefes aldığını gördü.
"Ödemeyi nasıl yapacaksınız?"
"Diana, aramızda ne demek istiyorsun..."
"Aman Tanrım. Bu seninle benim aramda olduğuna göre, daha dikkatli ödemelisin, değil mi?"
"...Ne istiyorsun?"
"İleri düzey sihirli taş."
"Bende de bunların hiçbiri yok."
"İstemiyor musun? Elimden birşey gelmez. Kule Ustası'nın Bayan Jaeha'ya karşı hislerini anlıyorum."
"Hey, hey... Diana, bekle!"
Hisran, hiç pişmanlık duymadan dönüp gitmek üzere olan Diana'yı durdurdu. Bu arada Zephiroth, başının ucuna ulaşan ısıyı bir anda soğutmayı başardı ve Diana, ihtiyaç duyduğu gelişmiş büyü taşını elde edebildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasíaGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...