XLII

48 2 0
                                    

"Hoş geldin."

Hisran'ın misafirlerini geniş bir gülümsemeyle karşılamasını izlerken Mavi Kule'den Siord ve Beyaz Kule'den Irina'nın kaşları hafifçe çatıldı.

Onu Kara Büyünün Kutsal Topraklarında bir ceset gibi yatarken gördükleri son seferin üzerinden iki buçuk aydan fazla zaman geçti, tamamen iyileşmiş görünüyordu. Ancak psikolojik kısmı hariç.

'Bu adam nedir?'

'Ölüp hayata dönmenin bir yan etkisi mi bu?'

Tanıdıkları Hisran, misafirleri bu kadar nazik karşılayacak türden biri değil.

Her ne kadar Kule Efendisi yüzünden kaçamayacak olsa da, en azından yüzünün buruşacağını düşünüyorlardı. Arkasında duran Zephiroth'a bakan Irina, gözleriyle onu sorgulamaya çalıştı.

Ancak Zephiroth'un da titrek bir yüzle Hisran'a baktığını görünce durdu.

'İki saat, sabır, ödül, evlilik, üç yüz güne kısaltılmış, yapabilirim!'

Sadece Hisran'ın bazı düşüncelerini zihin okuma yoluyla okuyan Kara Kule Ustası Loretta'nın tuhaf bir gülümsemesi vardı.

* * *

Jaeha sağ salim geri döndü ve durumu iyiydi.

Hisran memnundu. Gerçekten memnundu ama... O ortadan kaybolduktan sonra, yarı çılgın geçmişinde yaptıklarını temizlemek ya da büyücünün kalıntılarıyla uğraşmak dehşet vericiydi.

Onun yokluğunda usta yardımcısı olarak görev yapan ikiz kardeşler Zephiroth ve Zeyran, insan olarak şefkatlerini kaybetmiş görünüyordu. Uyandığını doğrular doğrulamaz, bir yığın işi onun üzerine yıkmakla meşgul oldular.

"Siz çocuklar? Ben... ben yeni uyandım!"

"Neyse, gözlerini bu şekilde açman iyileştiğin anlamına geliyor. Bu yüzden önce bu belgeyi okuyun. Acele etmek. Ve eğer insan olarak vicdanınız varsa, devir teslimden sonra en az bir hafta beni aramayın."

"Beni de aramayın. Eğer bizi bulursanız kendi kendimizi yok ederiz."

Bu, Ligner ikizlerinin üzerindeki iş yükünün oldukça ağır olduğu anlamına geliyordu. Ve yük artık Hisran'ın omuzlarına ağır gelmeye başladı.

"AAAHH...!"

Devir teslimin üzerinden geçen iki gün boyunca Hisran'ın çığlıkları ofisten akmaya devam etti. Uyanır uyanmaz beklenmedik bir durumla karşılaştı, bu yüzden şans eseri ses geçirmezlik ve kilitleme büyüsü uygulayıp ilk önce Jaeha'yı yedi.

Biraz da açlığı dolduğu için dayandı buna, yoksa iki usta yardımcısını ya da Kızıl Kule'yi yakardı.

Ligner ikizleri teslimi bitirir bitirmez arkalarına bakmadan Kızıl Kule'den ayrıldılar.

"Neşelen. Gündüzleri odaklanıp işinizi bitirirseniz geceleri yapacak eğlenceli şeyler olacağını biliyor musunuz?"

"Jaeha, bunu söyleyemezsin."

Geceleri eğlenceli şeyler...? Jaeha sanki onu cesaretlendirirmiş gibi omzuna hafifçe vurduğunda bu sözlerin anlamı açıktı.

Bütün vasiyetini toplayan Hisran, iş ile evrak arasında savaş başlattı.

Kule Ustası ve Usta Yardımcıları kesinlikle farklıydı.

Zephiroth yüksek ve alçak ateşler arasında düzgün bir şekilde geçiş yaptıysa ve Zeyran sürekli yanan orta ateşteyse, Hisran büyük bir ateşti. Amansız ateş sadece komutası altındaki Kızıl Kule büyücülerini değil, aynı zamanda dışarıdakileri de yok etti.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin