XXXII

50 3 0
                                    

"Onun için endişeleniyorum, bu yüzden ilk önce ayrılmak zorunda kaldığım için üzgünüm. Sanırım ona ilaç vermem ve ona iyileştirme büyüsü uygulamam gerekecek."

"İlaçtan ya da şifa büyüsünden daha iyi bir şey var."

Onun sözleri üzerine Hisran ona baktı. Elena daha sonra gülümseyerek cevap verdi.

"Bu dürüst bir konuşma. Çabuk ol Kule Ustası."

Sözler söylenir söylenmez yemek odasından kayboldu.

"Aman tanrım, tanrım. Bu iki kişi bir patron ve bir asistandan çok daha fazlası gibi görünüyor, değil mi?"

"Haha. Markiz Ephesion yakında bir kutlama yapacak."

"İkisi gerçekten çok iyi anlaşıyorlar. Onları gördüğünüzde sizi gülümseten bir çift."

Kont çifti ve Elena yüzlerinde bir gülümsemeyle yemeklerine devam ettiler. Üçü tekrar birlikte yemek yiyebilecekleri için mutluydular.

* * *

Jaeha'nın yatak odasının önündeki koordinatlar zaten belirlenmişti. Hisran ışınlanma büyüsüyle ayrılırken yatak odasının önüne ondan daha erken ulaştı.

Merdivenleri çıkarken onun kapının önünde durduğunu gördü ve bir an duraksadı ama kaçmadı.

İkisi kapının önünde karşı karşıya geldi.

"Çok mu kötü?"

"Eğer biraz dinlenirsem iyi olacağım. Bu konuda endişelenmeyi bırak ve yemek odasına geri dön."

"...Bu senin gitmen için bir bahaneydi. Önemli değil. Bu tüyler ürpertici ses tonunu daha ne kadar kullanacaksın?"

Hisran yaralı bir canavarın hırıltısına benzeyen bir sesle konuştu.

"Sanırım sana karşı kibar olmadan çok fazla konuştum. Neden, bu kulağa daha iyi gelmiyor mu?"

"Gülünç olmayın. Neden kızgın olduğunu tahmin edebiliyor olsam da bahaneyi dinlemelisin."

Jaeha'nın kaşları seğirdi. Hisran'a soğuk, çökmüş gözlerle bakarken cevap verdi: "Afedersiniz? Hangi bahaneyi dinleyecektik?"

"Evet. Eğer durum değişseydi, sinirlenirdim ve adamı yakardım ama sizin mazeretleriniz yeterli olurdu."

Sözlerini kaybeden Jaeha durdu. Bu adamın dürüstlükten damlayan saçma konuşma şekli onu sık sık utandırıyordu. Boşluk kaldığında hızla bileğinden tuttu ve önlerindeki yatak odasına girdi.

Tıklayın— Kapı kapandı. Karanlıkta korkuyu hissetmeden önce Hisran ışığı açtı. Işık altında ifade daha belirgin olacaktır.

Jaeha sakinleşmeye çalışarak ağzını açtı.

"Ne bahanesi uydurmak istersin?"

"Dün gece gördüğün şey kişisel bir şey değil."

Beklendiği gibi dün gece Hisran ile gözlerinin buluşması doğruydu.

"Tedaviden dolayı. Kont çiftine bunu önceden söyledim. Bu tür bir tedaviydi, bu yüzden size söyleyemedim.

"Tedaviyi öpmek mi? Bir peri masalı gibi."

"Kesinlikle bunu söyleyeceğini düşündüm, o yüzden sabah hazırladım."

Hemen altuzaydan bir iletişim küresi çıkardı. Üç kez sinyal verdiğinde birine bağlanmıştı. Gümüş rengi saçlı, yeşil gözlü bir kadındı.

[ "Merhaba! Tanıştığıma memnun oldum. Benim adım Luna. Ben Kızıl Kule İksir Departmanı'nın sorumlusuyum." ]

"Oh evet. Merhaba."

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin