XXIII.

107 5 0
                                    

Hisran ve Jaeha da belli bir sivilin evine yerleşti.

Konseptleri yeni evlilerdi.

O mütevazı bir ev elbisesi giyerken, Hisran cübbesini çıkardı ve sade görünümlü bir gömlek ve pantolon giydi. Düşman içeriyi kara büyü tarafından kontrol edilen küçük hayvanların gözlerinden görebileceğinden, olabildiğince doğal görünmeye çalışarak yatakta uzandılar.

"Ama bizi duyamıyorlar mı?"

"Bir mi yoksa iki mi bilmiyorum ama ne kadar çok hayvan varsa, işitme duyularını paylaşmak o kadar zor oluyor. Muazzam miktarda büyülü gücün yanı sıra hassas kontrol becerileri gerektirir."

"Memnun oldum. Sonuna dikkat etmem gerekseydi, çok yorulurdum."

"Bu arada, yeni evli bir çift için doğal olmayan bir durumda mıyız?"

"Bu doğal olmayan bir konum mu?"

Yanında yatan Hisran, onun sormasını bekler gibi ayağa fırladı. Göz açıp kapayıncaya kadar, dudaklarında bir sırıtışla Jaeha'nın yanına tırmandı.

"Bu en doğal duruş değil mi?"

"Deli...! Bu durumda benimle dalga mı geçiyorsun?"

"Hayır, biz görevimize sadığız. Kesinlikle düşmanın dikkatini çekecektir."

Tam o sırada bir yerlerden hafif bir tıkırtı sesi duyuldu. Haklıymış gibi gülümseyen Hisran, Jaeha'nın dudaklarına göz dikti.

"Hıh..."

Bütün gün çalıştıktan sonra dudakları tatlıydı.

Görünürde bir sebep olmaksızın susuzluğunun dindiğini hissedebiliyordu. Gerçekten komikti. Onu böyle öpmeyeli birkaç gün olmuştu.

Öpüşmek tıpkı yemek yemek ve uyumak gibi bir alışkanlık haline gelmiş gibi, gizleme büyüsünü filtrelemek için öğleden sonra sivillerin evinde dolaşırken gözleri farkında olmadan Jaeha'nın dudaklarına çevrildiğinden rahatsızdı.

Arabadaki beceriksiz baştan çıkarmalar onu delirtmişti. Sadece düşününce, alt kısmı ayağa kalkmış gibi görünüyordu ve sadece utancını artırıyordu.

Bakışları neden bu kadına kayıyor...?

Sesi neden tatlı geliyor?

El hareketleri neden bu kadar büyüleyici?

Neden onun için iyi bir insan olarak görülmek istiyor?

"...beni kızdırabilecek tek kadın olduğu için mi?"

Önündeki bedene takıntılı olduğu içinse, dün gece Jaeha'nın dönene kadar uyumadığını fark ettiğinde nasıl hissettiğini nasıl açıklayacaktı? Hepsi bu?

Jaeha başkaları tarafından tanındığında neden bu kadar gurur duyduğunu ve Jaeha gülümsediğinde kendisinin de gülümsediğini nasıl açıklayabilir?

Hisran, Jaeha'nın her zamankinden daha uzun süren öpücükte zorlandığını görebiliyordu. Dudaklarını pişmanlıkla ayırdığında, yüzü kızararak nefesi kesildi.

"Gergin durumlarda daha çok heyecanlanan bir tip misiniz?"

"Kuyu? Bilmiyorum. Şimdi kontrol edelim mi?"

Sinsi bir cevap veren Hisran'ın eli uzun sürmedi ev elbisesinin yarısını çıkardı.

Jaeha'nın beyaz, şehvetli göğüsleri ortaya çıkar çıkmaz, diğer tüm düşünceler Hisran'ın zihninden kovuldu. Kafasına hakim olmaya başlayan tek bir düşünce vardı. Önündeki yumuşak eti iz bırakmadan yutmak istedi.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin