Jaeha uyandıktan sonra bile üç gün daha Kara Kule'de kaldı. Ancak bedeninin ve zihninin sağlam olduğuna karar verildikten sonra Kızıl Kule'ye gidebildi.
Hisran'ı görmek istiyordu.
Bir şekilde onun yanında kalmak istiyordu, bu yüzden Jaeha'nın derinden korkmasına rağmen Kızıl Kule'ye gitmeyi seçti.
Kızıl Kule büyücülerinin ona kızdıkları ya da onu küçümsedikleri açıktı çünkü herkes onunla tartışırken bile Hisran'la arası iyi görünüyordu.
"Jaeha, iyi misin? O lanet piçler yüzünden çok acı çektin."
Ancak Diana da dahil olmak üzere Kızıl Kule büyücülerinin çoğu ilk önce onun iyiliğini sordu.
Bu güzel sözler karşısında gözyaşları yeniden akmak üzereydi. Hisran uyanana kadar artık ağlamamaya karar vermesine rağmen gözyaşlarını tutmak için dudağını ısırdı.
Onun bu şekilde çökmesiyle birlikte ikizler Zephiroth ve Zeyran, Kule Ustası Yardımcısı olarak çeşitli sorumluluklarla meşgul görünüyorlardı. Hisran'ın yatak odasına uğradıklarında onun yüzünü gördüler ve birkaç kelime konuştular.
Markiz Ephesion, Hisran'ı almak istiyordu. Gerçi Hisran bir sorunla karşılaşırsa bunu Kızıl Kule'de halletmesi daha iyi olurdu, bu yüzden burada kaldı.
"Hisran..."
Yatakta yatan ona bakmak bile Jaeha'nın gözlerini bulanıklaştırıyordu.
Sanki birisi onun kalbini yakalıyor ve parçalıyormuş gibi hissetti. Onun hareketlerini bile görememesi dışında bir anlığına uykuya dalmış gibi görünüyordu. Titreyen eliyle tutarken eli bile sıcaktı.
"Geri döndüm. Sizin sayenizde kimseye zarar gelmedi."
O günden sonra yirmi dört saatinin çoğunu Hisran'ın yatak odasında onunla ilgilenerek geçirdi. Kimse onun iradesini kıramazdı. Zephiroth bile bu konudan vazgeçmek zorunda kaldı.
Bakıma gelince, fiziksel olarak zorluydu. Yetkililerin çoğu sihire güveniyordu, bu yüzden Jaeha'nın yapması gereken tek şey, onun durumuna göz kulak olurken, yatak yaralarının gelişmesini önlemek için tüm vücudunu döndürmekti.
Aklı vücudundan çok daha zordu. Yine de neşeli ve mutlu gibi davranarak onun önüne hoş bir hikaye çıkarmaya çalıştı.
"Biliyorsunuz, Kyle uyuşturulurken Luna'ya itirafta bulundu. Bunu nasıl söylemeliyim? Bir oyunda dans etmek gibi."
"...."
"Luna itirafa benzer bir şey yaptı ve bunu ortak yemek odasındaki masanın üzerine koydu. İnsanların görüşleri ikiye bölündü. Görüş, Kyle'ın başlangıçta ona aşık olduğu yönündeydi, diğer görüş ise Luna'nın baş döndürücü bir ilaç yaptığı yönündeydi, dolayısıyla bu bir itiraf değildi. Sanırım ikincisi. Bu dans gerçekten... Bir video kristaline kaydedildi, bu yüzden Hisran'ı da göstereceğim. O yüzden acele et ve kalk."
Jaeha'nın, Kızıl Kule Büyücülerinin ve Markiz Ephesion halkının kalpleri yansın ya da yanmasın, zaman kayıtsızca geçiyordu.
Mevsim değişiyor, günler biraz daha ısınıyor. Sadece hassas araştırmaların yapıldığı birkaç laboratuvar ve Hisran'ın yattığı yatak odası, sıcaklık kontrol büyüsüyle aynı sıcaklıkta tutuldu.
"Hisran, bugünün hangi gün olduğunu biliyor musun?"
"...."
"Bayılmanın üzerinden yedi hafta geçti ve kontratımızın süresi doluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sihirbaz ile Bir Anlaşma
FantasyGüzel bir görünüme ve muazzam büyü gücüne sahip bir alev büyücüsü olan Hisran Epheshion. Tek zayıflığı ereksiyon alamamış olmasıydı...! Sonra bir gün, başka bir dünyadan bir kadın olan Jaeha, Hisran'ın gizli alanına bir şimşek gibi düşer ve ona doku...