XXVI.

104 6 0
                                    

Aynı zamanda, büyücülerin yürüttüğü son araştırmalar arasında cesetleri kullanma yöntemi de vardı. Cesedin çeşitli ilaçlar ve sihirlerle eritilmesi ve cesedin köşesine kazınmış bir damga vasıtasıyla manipüle edilmesi yöntemiydi.

Güçlerini kontrol etmek için birkaç kuşatma yaptılar, kenar mahallelerdeki köylere ve küçük köylere kesip yakarak saldırdılar ve hayati önem taşıyan kan topladılar. Kesip yak köyün kendisi devlete resmi olarak kayıtlı olmamasına ve kenar mahallelerde olduğu için gizli tutulmasına rağmen, bir seferde düzinelerce insan öldü.

Birkaç baskın ve canavar avıyla Çin Zombisinin gücünü doğrulayan büyücüler çok heyecanlandı.

Çinli Zombi, güneş ışığına karşı zayıf olduğu için gün boyunca aktif olmama dezavantajına sahip olsa da güçlü bir vücut, yüksek hız ve herhangi bir sayıda büyülü canavarı alt eden durdurulamaz bir güç gösterdi.

Bunlar biraz geliştirilip yeterli sayıya ulaşılırsa kıtayı fethetmek mümkün görünüyordu.

Tabii ki, bu yanlış bir güven değildi çünkü bir şövalye ya da biraz yetenekli bir büyücü olmadıkça güçlü bir insanla başa çıkmak bile zordu. Yine de Hisran Ephesion gibi kesinlikle güçlü birinin önünde...

Çinli Zombi ne kadar güçlü olursa olsun, bu sadece bir çocuk oyuncağıydı.

"Aptal şeyler. Sadece birkaç Çinli Zombi ile uğraşarak yenilmez olduğunuzu düşündünüz mü? Senden henüz gözden uzak durmanı istiyordum. Yine de, biraz hayati kan aldığım için mutluyum.

Zephiroth ve Diana'nın mağarada keşfettiği kara büyü çemberi, Çin Zombisini kontrol eden çember değildi. Dişleri ve pençeleriyle küskünlük ve korkunun kanını emen ve vücudunda depolayan bir canavardı.

Viscounty Koufen yakınlarında saklanan büyücüler, bu tür Çin Zombilerinden kan toplamak ve onları sihirli çember aracılığıyla kara büyünün kutsal topraklarına göndermekle görevliydi.

Toplanan kanın bir süre önce gönderilen kana eklenmesi kutsal toprakların gücünü güçlendirmeye yetiyordu. Büyücüleri kutsal topraklarda kırmızı sunağın önünde toplayan Devrant, sunağın üzerine kan serperek kendi büyü gücünü akıttı.

Normalde sunağı ıslatmaktan kalan kan yere akardı. Ancak kan, sunağın üzerine serpilen insanlardan iz bırakmadan kayboldu.

Kanı emen sunak, sanki bir deprem olmuş gibi harika bir ışık yaymaya başladı, boşluk hafifçe sallandı. Büyücülerden bazıları tedirgindi ama Devrant sunağın önünde sakince dururken ortalık çok geçmeden sessizliğe büründü.

Titreşimler yatışırken, bir büyücü parmağıyla heykeli işaret etti.

"Şu, bu..."

Tanrı Tümör heykeli canlı bir yaratık gibi ağzını açtı.

— Sadık hizmetkarlar.

Kuru ve hevesli görünen çelişkili bir ses çınladı. Devrant dizlerinin üzerine çöktü ve başını yere eğdi.

"Aman Tanrım...!"

Bütün büyücüler onu takip etti ve başlarını eğdiler. Devrant her zamanki sakinliğini bir kenara attı ve kaynayan bir sesle konuştu.

"Aptallığımızla vahyi gerçekleştirmek zordur. Lütfen alçak hizmetkarlarınıza göz kulak olun."

— Kısa bir süre önce, en iyi gemi başka bir boyuttan geldi. O gemiden inersem, nedensellik yasasına bağlı tanrılar pervasızca müdahale etmeyecek ve dünyadan çıkmamı engelleyebilecek hiçbir varlık olmayacak.

Soğuk Sihirbaz ile Bir AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin