______________________
Aradan tam tamına 3 gün geçmişti. Ve Beomgyu hâlâ hastanedeydi... Hayır yani evde zaten doktor yok muydu? Evde kalsa olmuyor muydu?
"Bu gün nasılsınız Beomgyu Bey?" Yeonjun tekrar odasına gelmişti. Gün içinde resmen 10 defa uğruyordu odaya.
"Bir kere de gelme!" diye isyan etti Beomgyu.
"Yazıklar olsun... Başka bir olsa gelsin dersin bana gelince is-"
"Seni her saniye gördüğüm için bıkmış olmayayım?" diyerek lafını kesmişti.
"Ah peki. Konumuz bu değil. Nasıl hissediyorsun, daha iyi misin?" diye sorduğunda Beomgyu evet anlamında kafasını sallamıştı.
"Muhtemelen bu gün taburcu olursun diye düşünüyorum. Tabi bir aksilik çıkmazsa ."
"Sonunda!"
Yeonjun ona gülümsemiş ve kontrollerini yapmıştı. Ardından tekrardan ona karşı dönmüş ve:
"Taburcu olacaksın ama bu işine dönebileceğin anlamına gelmiyor. Yaran hâlâ iyileşmiş sayılmaz. O yüzden haraket etmemen önemli." demişti.
"Ama-"
"Ama yok Gyu. İşlerin var biliyorum. O pisliği görmek istediğini de biliyorum. Ama sağlığın onlardan daha mı önemli sence?" Beomgyu'nun yüzü asılmıştı. Halbuki çok işi vardı daha. Özellikle de Jay ile konuşmak istiyordu. Daha doğrusu onu parçalamak istiyordu...
"Peki..."
.....................................
Muhtemelen hepiniz katilin nasıl bulunduğunu merak ediyordur. Veya bazı anlamı çözülmemiş ipuçlarının anlamını. Bu yüzden bu bölümü biraz da bu konuya ayırmak istiyorum. Hazırsanız let's go!
En baştan başlayalım.
-Heeseung'un cumartesi günü ani ölümü.
Ev eğer giriş kat olsa camdan girdi falan denebilir. Ama giriş kat olmadığı halde Jay içeriye nasıl girdi? İşte bunu diğer bölümlerde öğreneceksiniz dhwiwowjs
-Beomgyu'nun bulduğu kırmızı ve tam olarak saat 3'ü gösteren saat.
Saatin asıl amacını saat öğrenmiştiniz. İçinde ipucu saklıydı. Ama neden saat 3 olduğunu düşündünüz mü? Nedeni sizler için saçma ama bir psikopat için gayet normal bir şey.
Jay kaç harfli? J-A-Y=3
Nedeni tam olarak bu.
-Taehyun'un hapse atılması.
Bunun nedenini açıklasam da tam olarak düzgün anlattığımı sanmıyorum. Şimdi şöyle ki Beomgyu, Taehyun'un ona karşı olan tavırlarından dolayı suçlu olduğunu düşünüyordu. Ki gayet normal bir şey bu. Ve onca suçlu varken birini aradan kaldırmanın tek yolu o kişiyi hapse atıp mektupları beklemekti. Mektup belli zaman aralıklarıyla geldiği için eğer o süre zarfında gelmezse katil o olacaktı. Ama tabi katil o olmadığı için geldi.
-😡 ve 🦜emojisi.
İlki kızgın surat ikincisi ise kuş (veya papağan olarak da düşünebilirsiniz) Şimdi aslında bunu real engene'ler bilir. Jay'in bir lakabı vardı bir ara. Angry Birds... Bu da tam olarak burada gelme. Ve aynı zaman da papağan olarak düşünürsek ve Jay'de konuşkan üyelerden biri olduğuna göre...
-Peki neden kırmızı saat? Yani Red Hour.
Bunun bir nedeni yok. Ad olarak Blue Hour şarkısından yola çıktık. Çıktık diyorum çünkü bir arkadaşımdan yardım aldım ad konusunda. Aslında biraz da kan falan diye kırmızı olsun dedim djowowsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× 2 (TaeGyu)
FanfictionRed Hour kitabının devam kitabıdır. Cover Desing By: sakuranisy Başlangıç: 15.05.2023 Bitiş: 08.08.2023