9 "Küçük Çocuk"

113 16 64
                                    

____________________

"Yeni vaka için yardım edebileceğim bir şey var mı?" diye sordu Jake.

"Sadece kişileri ayrıntılı bir şekilde araştırmanı istiyorum. Aile ile iletişime geçtim. Yakında onlarda sorgu için buraya gelecekler."

"Anlıyorum. Sana detaylı bir dosya hazırlarım merak etme."

Beomgyu başını sallayıp bilgisayarına geri döndü. Bu kaybolma işi fazla enteresandı. Biri 2 yıldır kayıpsa çoktan ölmesi gerekmiyor muydu? Beomgyu bu düşüncelerini kenara atıp olay hakkında yazılan haberleri okudu. Herkes farklı bir şey diyordu. Bunun kesinlikle bir cinayet olduğuna emindi. O yaşta bir kızdan kim ne isteyebilirdi ki? Kız kaybolduğunda daha 5 yaşında bile değildi. İnsanlar gerçekten caniydi...

"Pekala, soruşturmaya baba ile başlayalım." deyip sorgu odasına gitti.

.................................

Önce baba ondan sonra ise annesiyle konuştu. Şu anlık göze çarpan bir şeyler yoktu.

"Jake, aile sadece 3 kişi mi? Verilen dosyada sayı ile alakalı bir bilgi yoktu da." Beomgyu sorgudan sonra Jake'in yanına gitmiş ve birkaç soru sormuştu.

"4 kişilik bir çekirdek aile. Neden sordun?"

"Çok tuhaf... Sorguda ikisi de diğer çocuklarından bahsetmedi. Onun hakkında elinde bilgi var mı?" diye sordu bir yandan araştırma ile uğraşan Jake'e.

"Bakmam lazım." Birkaç dakika sonra bir şeyler bulmuştu.

"Şu anda 5 buçuk yaşında bir erkek çocuğu. Adı da Kangmin. Çocuğu bir yıl önce yatılı bir okula göndermişler."

"Yatılı okul? Küçük çocuğa daha ne okulu?"

"Ana sınıfı işte. Yatılı olanlarda var."

"Anladım, teşekkürler. Bu bilgileri toplu bir şekilde en kısa zamanda bana ulaştırabilir misin?"

"Yaklaşık yarım saat sonra masana bırakırım."

"Tamamdır. Şimdi gidiyorum, sana kolay gelsin."

Odadan çıktıktan sonra kantine uğrayıp kendisine bir kahve almıştı. İşler fazla karışık ve tuhaftı.

..................................

"Nasıl bu hafta içinde sahneyi çekiyoruz?"

"Taehyun üzgünüm ama itiraz etme hakkın yok ." diye sert bir dille konuştu menajeri.

"NASIL HAKKIM YOK? BAŞTAN SÖYLEMEDİNİZ. HEM BEN SÖZLEŞMEDE REDDETTİM DİYORUM."

"Bu bizi ilgilendirmez Taehyun."

Taehyun derin bir iç çekti. Ne dese boştu...

"Yalnız Xiaoting'e sordunuz mu ki? Sonuçta sahnede tek kişi değilim."

Tam o sırada Xiaoting çıkagelmişti.

"Ben hallederim." deyip menajeri göndermişti.

"Cidden kabul mu ettin? İnanmıyorsun sana!" Taehyun sinir krizi geçirmek üzeriydi.

"Taehyun önce sakin ol."

"Nasıl sakin olmamı bekliyorsun? Ben sen değilim... Bu oynadığım ilk romantik film. Ve böyle bir şey yapmak istemiyorum..."

"Senin için zor olduğunu biliyorum. Ama iki saniyelik bir şey..."

×Red Hour× 2 (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin