................................
Yolculuk yorucu geçmişti. Bu yüzden direk kendilerini yataklara atmışlardı. Biraz dinlendikten sonra bir sorun olduğunu farketmişlerdi. Sadece 2 tane oda vardı. Ve yataklar ise oldukça küçüktü.
"Bir yatakta iki kişinin yatması imkansız. Bu yüzden yatakları sadece iki kişi kullanacak. İki tane de koltuk var. İki kişi beraber yatmak zorunda. Diğeri de diğer koltukta." diye kısaca açıkladı Soobin onlara durumu.
"Yan yana yatabilecek tek kişi zaten sizsiniz. Geriye ben, Taehyun ve Beomgyu hyung kalıyor. Ve açıkçası ben Taehyun ile asla aynı odada kalmam. Bu yüzden ben sizinle salonda kalacağım ve bu ikili ne yaparsa yapsın." dedi Kai araya girerek.
"Kai a-"
Beomgyu ne kadar itiraz etmek istese de Kai bir kere karar vermişti. Ve kararından asla dönmezdi.
"Kai biraz anlayışlı olamaz mısın?" Yeonjun, Beomgyu'nun surat ifadesini gördüğünde bir umut Kai'yi ikna etmeye çalışmıştı.
"BEN ONUNLA AYNI ODADA KALAMAM!"
"O zaman Taehyun orada kalsın biz beraber kalalım?" Beomgyu yeni bir öneri bulmuştu.
"Hayır! Soobin hyung nereye ben oraya. Şimdi naş naş size!"
Beomgyu daha fazla tartışmak istemediğinden eşyalarını alıp odaya götürdü. Taehyun ise onun peşinden gelip eşyalarını yerleştirmişti.
"Keşke gelmeseydim." diye geçirdi içinden Beomgyu. Gerçekten pişman olmuştu geldiğine.
...................................
"Birilerinin markete gitmesi gerekiyor." Yemek yapmaları gerekiyordu ama evde hiçbir şeyleri yoktu.
"İki kişi gitsin işte." Soobin hâlâ kendinden geçmiş bir şekilde koltukda uzanıyordu.
Diğer 4'lü birbirine baktı. Hiçbiri gitmek istemiyordu.
"Bu böyle olmayacak. Taş-kağıt-makas oynayalım. Kaybeden ikili gitsin."
Herkes Kai'nin fikrini kabul etmişti. Soobin zaten kendini uykunun kollarına bıraktığından, ondan çoktan vazgeçmişlerdi.
Ve nasıl bir şanstır ki oyun ilk turda bitmişti. YeonKai ikilisi kazanmış Taegyu ikilisi kaybetmişti.
"AMA!"
"Ama falan yok Beomgyu. Hadi defolun gidin!"
Yeonjun kartı verip ikisini kapı dışarı etmişti.
"AH CİDDEN!" Beomgyu söylene söylene giderken Taehyun'da onu takip ediyordu.
"Bilerek yapıyorlar işte! Önce Kai şimdi Yeonjun hyung. Tek amaçları bizi barıştırmak. Hayır yani sanki biz istesek barışamayacakmışız gibi... Nefret ediyorum her şe-"
"Hyung dikkat et!"
Araba Beomgyu'ya çarpacağı sırada Taehyun onu tutup kendine çekmişti.
"Işıklara baksanıza be!" Arabadaki adam onlara bağırmış ve yoluna devam etmişti.
Beomgyu kolunu sertçe Taehyun'un elinden ayırıp yürümeye devam etmişti.
"Kendine dikkat etmeyi ne zaman öğreneceksin?" demişti Taehyun sakin bir tavırla.
"Sana mı kaldı benim ne yapacağım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× 2 (TaeGyu)
FanfictionRed Hour kitabının devam kitabıdır. Cover Desing By: sakuranisy Başlangıç: 15.05.2023 Bitiş: 08.08.2023